Wat eten we vandaag? Deel 40

04-01-2019 om 13:56 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Wat eten we vandaag? Deel 39

De reacties zijn gesloten.
04-01-2019 om 20:56 uur

@goudvisje ik krijg het morgen:D maar ik weet nu al dat het lekker is haha. Zodra die woorden hier vallen dan loopt het water al in mijn mond haha. Ik hoop dat ze extra veel maakt, met al die prednison heb ik soms behoorlijk honger xD

Vandaag lekker lasagne op met als toetje chunky monkey ijs:D

05-01-2019 om 17:02 uur

Eet smakelijk @Nckiie !

Wij eten patatjes met mini snacks en boeren salade

12-01-2019 om 05:30 uur

Gisteravond een lekkere snietzel gegeten
Straks ontbijten en dan het laatste stukje van de reis maken

16-01-2019 om 13:06 uur

https://ashleywillems.nl/recepten-voor-de-slowcooker/babi-ketjap-uit-de…

Babi ketjap uit de slowcooker. Net het vlees aangebakken en alles erin gedaan. Als ik vanavond thuis kom alleen nog rijst en boontjes koken.

Kan iedereen met weinig energie aan het einde van de dag een slowcooker aanraden. 's Ochtends alles erin en 's avonds is het eten klaar, ik vind het heel relaxed.

16-01-2019 om 15:31 uur

@Daantje klinkt lekker, zou ook iets voor mij kunnen zijn... Ik ben op zoek naar of zoiets of (combi) oven met vele mogelijkheden om complete gerechten in te kunnen maken.

Schnitzel, gemengde wokgroenten en krieltjes in schil uit de oven.

02-02-2019 om 18:41 uur

De babi ketjap was heerlijk, zou een volgende keer wel wat vetter vlees nemen. Inmiddels witlof met ham en kaas en tjap tjoy in de slowcooker gemaakt, vonden we minder lekker. Morgen ga ik er kippensoep in maken.

Vanavond aten we patatjes

08-02-2019 om 18:00 uur

Ik heb lekker een pizza laten bezorgen. Ik heb zo op mijn eten gelet de afgelopen weken en was gelukkig niet aangekomen. Dan mag het nu wel even, ik heb er van genoten.

08-02-2019 om 22:17 uur

Lekker @Daantje en jezelf verwennen mag zeker, het moet ook leuk blijven dat gezonde eten dus soms een beetje zondigen kan helemaal geen kwaad!

Hier lekker patatjes op:D de hele week weer heideheuvelvoer op en dan verlang ik zo erg naar het eten thuis!
Elk weekend standaard mijn lievelingseten: gebakken aardappeltjes, biefreepjes, sugar snaps, paprika, ui, knoflook en champignons en ik ben helemaal gelukkig! Geen saus of iets erbij, beetje kruiden (uit een potje en geen idee wat haha), beetje zout en dat is het, geen saus of iets nodig en ik geniet echt van elke hap:D

08-02-2019 om 23:22 uur

Wat lekker allemaal, hier nasi met alles er op en eraan!