Luchtwegen verstopt

30-12-2018 om 14:48 uur

Hallo .ik heb een vraag betreft onstekingen luchtwegen .ik ben nu ruim een jaar gestopt met roken .heb nooit in de tijd dat ik rookte luchtweg klachten gehad .alleen verkouden .nu heb ik 1 maand geleden een hoest gehad ,met neus en geel slijm ophoesten was 2 dagen over .nu heb ik weer neusverkoudheid met zwaar hoest (doet gewoon pijn ) en vies smakende geel stug slijm .nu vraag ik me af os dit niet te kort op elkaar en waarom toen ik rookte nooit gehad .is daar een reden voor en wanneer huisarts gaan mvg

Login of registreer om te reageren
31-12-2018 om 12:46 uur

Antibiotica gehad .geen longontsteking alleen slijm r long blijft hangen .Hoest te weinig .dus nu weekje kuur

Login of registreer om te reageren
31-12-2018 om 14:05 uur

Beste Frenko,

Nu even de kuur doen en ik hoop dat je de jaarwisseling goed doorkomt. Fijn dat je nog even een terug koppeling geeft. Hoop dat je nu een beetje gerust gesteld bent? Misschien is stomen een idee?

Wens je een fijne jaarwisseling en alvast een heel goed 2019 !

Login of registreer om te reageren
31-12-2018 om 14:21 uur

Beste frenko418,

Vervelend dat zo’n last hebt van verkoudheden. Goed dat je antibiotica hebt gekregen. Kuur afmaken en dan gaat het vast beter met je. Beterschap en fijne jaarwisseling.

Met vriendelijke groet,
De Advieslijn

Login of registreer om te reageren
10-01-2019 om 08:18 uur

Toch nog reactie .nu heb in de ochtend uurtje na opstaan slijm het is grijs dik .alleen innde ochtend rest van dag niks .antibiotica is klaar geen gekke dingen voor de rest .maar dit blijft

Login of registreer om te reageren
10-01-2019 om 10:30 uur

Wanneer je het niet vertrouwd opnieuw met je huisarts of longarts overleggen ,al kan het na een kuur altijd nog even duren,
Sterkte!

Login of registreer om te reageren
10-01-2019 om 10:51 uur

Februari 2018 longfoto gehd .2 maanden geleden sputum onderzocht was keelflora .ze weet het ook niet meer ze wil nuet weer een foto ivm nog geen jaar oud .tis alleen ochtend word er gek van

Login of registreer om te reageren
10-01-2019 om 11:01 uur

Ja snap ik best, is ook vervelend, misschien tijdelijk fluimucil hoestdrank gebruiken dat verdunt het slijm, ik heb s'ochtends ook altijd meer last van slijm en snot, vooral in de winter met de kachels weer aan.
Sterkte ermee!

Login of registreer om te reageren