Beclomateson

01-01-2019 om 10:17 uur

Omdat ik me aldoor beroerder voelde, maar wel opveerde met Prednisolon, heb ik nu Becomateson puff gekregen. Zit ook iets van prednison in. Heb het nu drie weken, maar merk niet echt iets. Zou na 10 dagen effect moeten sorteren. Iemand bekend mee?

Login of registreer om te reageren
01-01-2019 om 23:33 uur

Nee is mijn ook nog niet echt duidelijk maar als ze de aerosol bedoelt, dan zeker overleggen, neusspray kan ze nog even aanzien.
Ik zelf heb geen last van goedkopere middelen, ik ben er ook voor! uiteraard alleen wanneer iemand er tegen kan en geen bijwerkingen heeft, anders niet natuurlijk.
Zo drukken we de kosten wat....want zelf vervang ik de meeste aerosols al vroeger dan er op staat aangegeven

Login of registreer om te reageren
01-01-2019 om 23:35 uur

Ja duur genoeg allemaal, ik heb op 10 - 15 januari al mijn eigen bijdrage op!

Login of registreer om te reageren
01-01-2019 om 23:39 uur

Hier ook! Hahaha maar nu afwachten wat @Henni bedoelt, neusspray of longpuf?
Om maar weer even on topic te gaan voordat iemand puntjes zet.....of vraagtekens

Login of registreer om te reageren
02-01-2019 om 10:52 uur

Hallo lui, sorry voor de onduidelijkheid. Het gaat om de aerosol en die neem ik met aerochamber.

Login of registreer om te reageren
02-01-2019 om 11:02 uur

Hoi Henni,

Bedankt voor je reactie zoals al eerder gezegd lijkt het ons belangrijk, zeker als het om de aerosol gaat, als je tijdig je arts behandelaar daarover aanspreekt en ziet.

Andere "onzekerheid" is dat we spreken in de vrouwelijke vorm maar Henni kan ook mannelijk zijn.

Wens je een heel goed 2019 met zomin mogelijk gezondsheids- en longtechnische problemen.

Sterkte en beterschap

Login of registreer om te reageren
02-01-2019 om 11:16 uur

Ik zou dan zeker even overleggen met huis- of longarts..
Na 3 weken moet je toch iets verbetering merken.
Sterkte!

Login of registreer om te reageren