Luchtwegen verstopt

30-12-2018 om 14:48 uur

Hallo .ik heb een vraag betreft onstekingen luchtwegen .ik ben nu ruim een jaar gestopt met roken .heb nooit in de tijd dat ik rookte luchtweg klachten gehad .alleen verkouden .nu heb ik 1 maand geleden een hoest gehad ,met neus en geel slijm ophoesten was 2 dagen over .nu heb ik weer neusverkoudheid met zwaar hoest (doet gewoon pijn ) en vies smakende geel stug slijm .nu vraag ik me af os dit niet te kort op elkaar en waarom toen ik rookte nooit gehad .is daar een reden voor en wanneer huisarts gaan mvg

Login of registreer om te reageren
30-12-2018 om 15:57 uur

Ik zou ook langs de huisarts gaan als ik jou was

Login of registreer om te reageren
30-12-2018 om 16:33 uur

Ok om me heen zwaar ziek iederéén. Maar wat betekent geel slijm eigenlijk

Login of registreer om te reageren
30-12-2018 om 16:34 uur

Moet ik me zorgen maken voor iets ergs .huisarts zit er namelijk niet

Login of registreer om te reageren
30-12-2018 om 17:17 uur

Zou het niet weten, het is raadzaam even bij de huisarts langs te gaan. Even bij zijn vervanger langs gaan wellicht.

Sterkte en beterschap.

Login of registreer om te reageren
30-12-2018 om 17:35 uur

Ja ok. Men kop zit vol .hoesten geel /groen sputum .klinkt erg ben altijd licht angstig voor ernstige ziektes zoals. K vooral longen .veel mensen om me heen gehad laatste tijd .dus dat blijft door men roken toch eng

Login of registreer om te reageren
30-12-2018 om 18:07 uur

Je kan altijd bellen met de waarnemer en je verhaal voorleggen, dan zeggen zij wel of je langs moet komen of nog even af kan wachten.

Login of registreer om te reageren
30-12-2018 om 18:23 uur

Zou gewoon net zoals Daantje en de anderen zeggen, even bellen en je verhaal doen, het heeft weinig zin je van alles in je hoofd te halen en te bedenken. Begrijp heel goed dat je er tegen aan zit te hikken om de stap te maken om te gaan bellen. Juist door het bellen steeds uit te stellen ga jij je nog meer zorgen maken. De stress die jij zelf veroorzaakt door je van alles in je hoofd te halen maakt je niet beter. Die stress moet je nu zoveel mogelijk mijden, jij hebt het in je hand om die stress te verminderen door te gaan bellen.

Laat nog even weten hoe het gesprek verlopen is en wat de vervolg stappen zijn. Sterkte en beterschap man.

Login of registreer om te reageren
30-12-2018 om 19:42 uur

Zal ik doen .lekker naar bed en neusprayen en veel drinken

Login of registreer om te reageren