Hoe voel jij je vandaag? #164

17-12-2018 om 21:39 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #163

De reacties zijn gesloten.
21-12-2018 om 18:34 uur
Reactie op Marcus

@ Balling voor mij wel, de door jou gegeven beschrijving werkt bij mij dus niet.

Oh! Ha! Ik snap het: Cyrillisch toetsenbord. Tuurlijk.

21-12-2018 om 20:23 uur

@@@@@LOL@@@@@

21-12-2018 om 20:53 uur

Kunnen jullie dit verder via pb regelen?

21-12-2018 om 20:58 uur

Had al expres niet meer gereageerd Daantje.

22-12-2018 om 08:00 uur

Tussen het bijkomen door van de opname en alvast de energie verzamelen voor de feestdagen, wil ik jullie allemaal heel fijne feestdagen wensen.
Ik voel me vereerd dat ik afgelopen jaar zulke mooie mensen heb mogen leren kennen, sommige alleen nog virtueel maar ook al een paar in het echt :D
Voor allen die het nodig hebben de komende dagen: enorm veel sterkte en een liefdevolle knuffel

22-12-2018 om 08:55 uur

@Nckiie , jij ook fijne feestdagen en een dikke knuffel. Ik heb nog een topic gemaakt voor de feestdagen. :)

23-12-2018 om 09:19 uur

@ Bloempje74 hoe is het nu met je, gaat het een beetje? lekker vakantie tot zes januari wens je een fijne vakantie heb je wel nodig. Sterkte en beterschap.
@ Nckiie sterkte meid.
@ Puckie hoe gaat het niet teveel buiten zijn hé!
@ Anna50 slaan de medicijnen al aan, sterkte en beterschap.
@ Daantje hoe is het met de allergische reactie, al helemaal bijgekomen? Allergieën bouwen zich in de loop van de tijd ook op is me door de allergoloog verteld.

Hier gaat het bagger nog, gisteren een zwaar dagje kan het behoorlijk merken , de medicijnen slaan nog niet aan. Wel met veel moeite het bekende zondagsontbijtje gemaakt, vier keer gaan zitten maar uiteindelijk is dan toch het ontbijtje klaar. Vers gebakken croissantjes, gekookt eitje, vers geperste sinaasappelsap en kopje koffie. Met kerst maak ik een iets meer uitgebreid kerstontbijt en dek ik de tafel uitgebreid, mooi tafellaken, extra versiering en er mag voor mijn partner natuurlijk ook geen klein kerst cadeautje ontbreken. Vind het altijd leuk om mijn partner met dit soort "hoogtij" dagen wat meer te verwennen, doe ik al elke dag, maar met dit soort dagen extra.

Iedere zieke beterschap en ieder die het nodig heeft strekte en een hugggg.

23-12-2018 om 09:43 uur

@Marcus , gaat nog niet echt lekker. Ik hoop wel gauw, want morgen krijgen we gasten om Kerstavond te vieren. Dit keer geen uitgebreid kerstdiner, kan ik niet aan helaas. Jij ook beterschap!

Voor iedereen die het nodig heeft, beterschap en sterkte! xxx

23-12-2018 om 10:04 uur

@Marcus dank je .. mijn lichaam werkt me tegen sinds het vochtige weer heb ik buiten extra benauwdheid veel last van mijn spieren en gewrichten en mijn linkerkant van het lichaam krachtverlies en tintelingen heup en been en hou vocht vast dus gaat niet zo als ik zou willen en ben zeker aan vakantie toe, gelukkig iemand geregeld die op ons huis past dus we kunnen met gerust hart weg.
Jij beterschap en hoop dat je snel opknapt voordat de drukte met kerst begint en je het huis vol krijgt. Toch knap dat je toch maar weer een uitgebreid ontbijt maakt. Sterkte en dikke knuffel.
@Anna50 jij ook sterkte en beterschap en heel veel plezier morgen avond.
@Nckiie Jij ook fijne feestdagen en hoop dat je inmiddels wat meer energie hebt op gedaan sterkte en knuffel.

Iedere zieke beterschap en die het nodig heeft een knuffel.

24-12-2018 om 09:52 uur

Sorry, kan nu even niet persoonlijk reageren, zit hier ook opnieuw in de lappenmand... had één goede dag, fysio ook blij: nu kunnen we eindelijk weer wat op gaan bouwen... dag later kreeg ik weer flink keelpijn en nu flink verkouden en benauwd... zo ontzettend balen! Maar dat zullen jullie wel kennen.... nu maar weer rustig aan.

Ik wens iedereen als het even kan fijne feestdagen, beterschap en sterkte voor het nodig heeft!