Weer zo benauwd

26-11-2018 om 15:11 uur

Ik ben alweer een paar dagen zo benauwd extra medicijnen hebben niet echt lang baat, huisarts gaan deze week. Wat doen jullie als je zo benauwd bent Dan bedoel ik natuurlijk niet naar de huisarts gaan maar gewoon om de dag redelijk door te komen.... Dankje wl alvast

Login of registreer om te reageren
20-12-2018 om 11:51 uur

Nee niet beiden zelf heb ik ACOS maar heb een griepje, blaffen en verkoudheid de vellen hangen weer aan mijn neus, altijd korst vorming rond en in mijn neus dan gebeurt wel vaker en heb mijn partner aangestoken. Dat is inderdaad een hele ervaring Peerke zijn wel meer Noorwegen gangers hier en de Noorse fjorden zijn erg mooi. We zitten ongeveer de helft van het jaar in Zweden hebben daar, een aantal jaar geleden, een oude boerenhoeve met diverse opstallen en bijgebouwen met 10 hectare grond gekocht voor een appel en een ei waarvoor je in Nederland nog geen halve garage koopt.

Login of registreer om te reageren
20-12-2018 om 13:22 uur

Wouw wat gaaf zeg, waar precies in Zweden Marcus’ Wij hebben 4 weken met de auto door Zweden gereisd heerlijk he die rust en gezonde lucht.
Nou ik ga stoppen zo naar de Radboud hoor je nog

Login of registreer om te reageren
20-12-2018 om 21:38 uur

Hoe was het bij het Radboud, we gaan beetje offtopic zo. We zitten ongeveer op de hoogte van Lillehamer 30 kilometer van de Noorse grens. Als je wil kan je meer lezen in het topic "Zweeds plekje".

Login of registreer om te reageren
21-12-2018 om 09:21 uur

Ging goed hoor Ohhhh mooi man Ik ga naar Zweeds plekje kijken Dank je wel voor je interesse ik waardeer dat mega Fijne dag ik ga sporten pffff voor het eerst weer Groetjes Maud

Login of registreer om te reageren
21-01-2021 om 08:45 uur

Ik vraag me af bij benauwdheid in hoeverre ik de waardes moet zien met z'n vingermeter die je zuurstof meet en je hartslag. bij benauwdheid met lopen is dit 90 met hartslag 126.
Wie weet hier iets van? groetjes Johan

Login of registreer om te reageren
21-01-2021 om 09:16 uur
Reactie op johann471

Ik vraag me af bij benauwdheid in hoeverre ik de waardes moet zien met z'n vingermeter die je zuurstof meet en je hartslag. bij benauwdheid met lopen is dit 90 met hartslag 126.
Wie weet hier iets van? groetjes Johan

Hoi johan,
Zuurstof meten doe je zittend. Warme vinger.
Tijdens lopen en bewegen krijg je verkeerde waardes.

Beterschap.

Login of registreer om te reageren