Werk en eisen voor de omgeving

12-04-2017 om 12:36 uur

Hoi, Ik vraag mij af of er specifieke eisen zijn voor bijvoorbeeld een kantoor omgeving voor mensen met astma. Ik kan hier niet veel over terug vinden.

Login of registreer om te reageren
09-12-2018 om 19:12 uur

Ik lees net jou vraag, ik vroeg het me ook af, ik werk als administratief medewerker in het onderwijs heb dus een kantoortje waar ik met me collega "concierge" zit ik heb sinds kort een stagere van 19 jaar ze is nu 4 jaar in Nederland iedere kwartier pakt ze haar jas en zegt dat ze een sigaretje gaat roken als ze terug komt ruik ik dat ze gerookt heeft en de lucht blijft lang hangen mijn jas hang ik al niet meer in het kantoortje maar ik vouw hem op en leg deze in me kluisje ik hoes en proest dan denkelijk door me asma "die vieze geur bah" Ik loop ook vaak dan uit het kantoortje ook omdat me collega bv een reparatie doet aan tafeltje/stoeltje wat kapot is hij boort / hamert, sinds me val op de pont heb ik enorm last van hard geluid en hoor ik een ruisend geluid in me oren/hoofd " lichte hersenschudding zei me huisarts ooit" ik stop dan maar weer een heriestopper in me oor wat niet ten goede brengt met oog op telefoontjes tja,, die krijg ik natuurlijk veel. Voor het harde geluid in me oren en het ruisend geluid wat ik overigens 24 uur hoor ben ik dus ook naar de huisarts geweest maar me huisarts doet alles af met een lachje echt serieus voel ik me dus niet bij hem. Ik werk dus 21 jaar bij de zelfde school ga echt niet ergens anders werken.

Login of registreer om te reageren
11-12-2018 om 19:38 uur

Hallo Yvonne, Ik heb geen idee of hier specifieke eisen voor zijn. Ik werk op een MBO, en daar gaan ze voor mij en een paar collega's wel bijv nu een nieuwe vloer laten leggen (ipv vloerbedekking). Maar ik gok eigenlijk dat dit van het bedrijf afhangt, dus of ze iets willen aanpassen. Helaas...

Groeten Sabine

Login of registreer om te reageren
13-12-2018 om 08:13 uur

Elk kwartier roken lijkt me sowieso heel veel waar anderen het alleen in de pauze mogen. Daar sowieso maar wat van gaan zeggen!

Login of registreer om te reageren