Hometrainer kopen

11-09-2018 om 12:18 uur

Ik zit erover na te denken om toch een hometrainer te kopen. Maar je hebt zoveel verschillende soorten. Ik hoef helemaal geen poespas erop. Dus misschien de goedkoopste. Hebben jullie een idee welke ik zou kunnen aanschaffen? Ook geen zware.
Alvast bedankt! :)

Login of registreer om te reageren
11-09-2018 om 12:20 uur

Kijk eens op marktplaats, zoveel mensen die er één weg doen. En neem juist wel een zware, veel veiliger want stabieler.

Login of registreer om te reageren
11-09-2018 om 21:17 uur

Het beste is wel dat je het even kunt uitproberen, ligt er ook aan hoe groot je bent, je moet wel weten of de hometrainer genoeg verstelbaar is in hoogte.
En het is fijn om even te weten hoe het fietst.
Succes!

Login of registreer om te reageren
12-09-2018 om 06:02 uur
Reactie op goudvisje

Het beste is wel dat je het even kunt uitproberen, ligt er ook aan hoe groot je bent, je moet wel weten of de hometrainer genoeg verstelbaar is in hoogte.
En het is fijn om even te weten hoe het fietst.
Succes!

Daar heb je een heel goed punt. Helemaal niet aan gedacht. Thanks. :-)

@Daantje ook bedankt.

Login of registreer om te reageren
12-09-2018 om 17:31 uur

Wat goudvisje zegt klopt helemaal.
Sommige home-trainers zijn heel goed verstelbaar, maar dat is niet altijd zo.
Het zadel moet je ook kunnen verzetten, voor de ene persoon moet het wat naar voor kantelen, maar iemand anders heeft het liever wat rechter.
Je moet het echt uitproberen.

Login of registreer om te reageren
09-12-2018 om 18:47 uur

Dag Anna 50.
Ik heb en gebruik al jaar na jaar de Dunlop Am1.
Hoogte goed te stellen.
Zware fiets maar dat komt door een goed vliegwiel.
Apart programma in te stellen, dus toeren per minuut, meestal 60, het wattage, dus hoe zwaar wil je trappen, de tijd instellen en er staan voor de gevorderden al programmas in verschillende zwaarte gemaakt. Via de handvaten kun je de polsslag bijhouden, een maks polsslag invoeren zodat je een signaal krijgt bij te hoge hartslag.
Kortom, Je kunt er alle kanten mee op. Goed zadel erop, vooruit, achteruit stellen en de hoogte.
Wordt meestal als pakket geleverd zodat je even wat werk aan hebt.
Maar ik, uurtje fietsen, laptop ernaast op de tafel en gelijk kijken naar voetbal inside oid,
Uurtje zo voorbij.
En na een poosje merk je dat de konditie weer beter wordt.

Suucces.
Willem 46

Login of registreer om te reageren
10-12-2018 om 10:43 uur

Hoi @Willem46, bedankt , maar voorlopig hou ik het maar bij de stoelfiets. :-)

Login of registreer om te reageren
11-12-2018 om 19:34 uur

Hoi, Ik heb ook 1 thuis. Hele simpele (zadel etc is verstelbaar), was volgens mij (maar alweer 4 jaar geleden) bij Wehkamp ca 120 eurp. Maar weet niet of je dat er voor over hebt. Ik gebruik m veel (ondertussen lekker tv kijken ;-) ). Groetjes Sabine

Login of registreer om te reageren
12-12-2018 om 12:47 uur

Hoi @sabine07 , zal toch eens kijken. Bedankt!

Login of registreer om te reageren