Weer zo benauwd

26-11-2018 om 15:11 uur

Ik ben alweer een paar dagen zo benauwd extra medicijnen hebben niet echt lang baat, huisarts gaan deze week. Wat doen jullie als je zo benauwd bent Dan bedoel ik natuurlijk niet naar de huisarts gaan maar gewoon om de dag redelijk door te komen.... Dankje wl alvast

Login of registreer om te reageren
26-11-2018 om 15:37 uur

Rust! En iedere dag dat je langer wacht met een kuur is 2 dagen langer ziek. Dus rap naar de arts

Login of registreer om te reageren
26-11-2018 om 15:50 uur

Ik overleg zsm met de arts en verder probeer ik rustig aan te doen en niet over mijn grenzen te gaan. Verder kijk ik dan vaak netflix of luister naar muziek om mezelf soort van gedwongen rust te geven. Ik wil namelijk vaak te snel te veel doen en ga te makkelijk over mijn grenzen heen waardoor ik mezelf alleen maar dieper in de nesten werk.

Login of registreer om te reageren
26-11-2018 om 16:22 uur

Ik zoek liever afleiding in doe-dingetjes. Wasje vouwen, knoopjes uitzoeken, puzzelen, breiwerkje, een la schoonmaken en uitsorteren (waar ik anders het geduld niet voor heb) foto's uitzoeken en inplakken, allemaal afleidend, want als ik ga zitten hoor ik mezelf reutelen en zagen en voel ik me niet echt beter.
Rustige beweging bevordert ook de longventilatie. Beterschap!

Login of registreer om te reageren
26-11-2018 om 17:06 uur

Dank jewel voor jullie berichtjes Morgen naar arts toe inderdaad niet lang mee wachten

Login of registreer om te reageren
04-12-2018 om 22:42 uur

ik dacht blijven wandelen. Met astma en prednison beter voor longetjes. 17 km gewandeld voor mij een opstart momentje maar sinds 2 dagen nu ben ik te moe om iets te doen en heb ik zoveel last van de prednison dat ik nu doe aan bank hangen en pc spelletjes doen.

Login of registreer om te reageren
20-12-2018 om 10:52 uur

Hoi Marcus’

Sorry voor late reactie was op vakantie
Het gaat wel hoor goed medicatie nemen en aan mezelf denken en dan moet het goed komen Vanmiddag longscan voor schimmels en ontstekingen te checken zie er weer mega tegenop Hoe gaat het met jou....

Login of registreer om te reageren
20-12-2018 om 11:13 uur

Goed te horen, die check is wel goed al is het begrijpelijk dat je er tegen opziet en als het voorbij is denk je "is dit nu alles". Sterkte en succes

Mijn partner en ik zijn op dit moment beiden in de prijzen gevallen. Gebeurt niet vaak dat ook mijn partner ziek is, maakt het even lastiger maar komt zeker goed.

Login of registreer om te reageren
20-12-2018 om 11:39 uur

He wat vervelend zeg hebben jullie beide Atsma?... Kon ik jullie maar helpen met een en ander Maar vanuit Uden heel veel beterschap gewenst

Login of registreer om te reageren
20-12-2018 om 11:42 uur

In een wat ouder verhaal lees ik over Zweden ben jij ook Scandinavië fan......wij zijn met de Hurtigruten van Bergen naar Kirkenes geweest wat een ervaring joh

Login of registreer om te reageren