weet het effe niet

04-12-2018 om 15:15 uur

sedert een paar dagen hoedt ik veel, slijm en piepen . Nu heb ik zelf de medicatie opgevoerd . Vandaag zelfs al 4x 2x pufjes genomen . Ben er trillerig van en het gaat niet helemaal over . Wordt wel iets minder. Mijn saturatie is gewoon 97. Moet je nu naar de huisarts?? Ik kan bijna niet meer pufjes aan , wordt er zelfs misselijk bij .bvd voor advies en steun

Login of registreer om te reageren
04-12-2018 om 15:16 uur
Reactie op bep

sedert een paar dagen hoest ik veel, slijm en piepen . Nu heb ik zelf de medicatie opgevoerd . Vandaag zelfs al 4x 2x pufjes genomen . Ben er trillerig van en het gaat niet helemaal over . Wordt wel iets minder. Mijn saturatie is gewoon 97. Moet je nu naar de huisarts?? Ik kan bijna niet meer pufjes aan , wordt er zelfs misselijk bij .bvd voor advies en steun

Login of registreer om te reageren
04-12-2018 om 15:38 uur

@bep
Klinkt heel bekend, toch naar je huisarts gaan.
Niet mee blijven rondlopen als je het niet vertrouwd.

Login of registreer om te reageren
04-12-2018 om 15:43 uur

@bep gewoon contact opnemen met je huisarts, sterkte en beterschap.

Login of registreer om te reageren
04-12-2018 om 18:50 uur

ben bij de huisarts geweest . Hoewel ik veel slijm heb en hoest vond ze het niet ernstig. Longen klonken vrij goed. Saturatie voldoende. Dus ik hoest dan maar elke 10 min. Afgelopen nacht maakte mijn man mij wakker... Ok ga 2-3 dagen een x meer pufjes nemen en kijken hoe het over een paar dagen is .

Login of registreer om te reageren
05-12-2018 om 08:34 uur

Weet niet of je er wat aan heb, maar ik had een tijd een vervelend droog hoestje. Ik vertelde dat aan mijn LA. Ik kreeg van haar maagbeschermers, want het kon van maagklachten komen. Vond het een beetje raar, want ik had geen maagklachten en ging verder zoeken wat het kon zijn. Ik had in die tijd bloeddrukpillen, daar stond in de bijsluiter dat je er van kon hoesten. Gemeld bij de HA en ik kon stoppen ermee. Heb ik gedaan en het vervelende hoestje ging weg.

Ik zeg niet dat jij dat ook kan hebben, maar ik vond het de vermelding wel waard. :)

Login of registreer om te reageren
05-12-2018 om 09:17 uur

Fijn dat je toch naar de huisarts bent gegaan. Heb al vaker een topic en bericht neergezet over salbei keel pastilles en er waren hier leden die al jaren hoesten zelfs eentje die al meer dan 10 jaar hoestte tot ik hem die salbei pastilles aanraadde.

KLIK HIER voor de betreffende longforum pagina

Zelf heb ik door het hoesten meerdere keren een buikwandbreuk of een hernia abdominalis gehad (in normale term een soort navelbreuk) inmiddels zitten al meerdere matjes in, daar zit je niet op te wachten.

Sterkte en beterschap.

Login of registreer om te reageren
05-12-2018 om 12:03 uur

dank jullie wel. Inmiddels heb ik denk ik wel de oorzaak. Ben vandaag verkouden geworden . Maarzuur remmers ben ik wel ook bekend mee. neem ze zo nodig. Die salbei pastilles ge ik ook eens proberen . Verder merk ik dat als ik tevee pufjes neem ( zoals gisteren omdat ik dacht dat er een aanval aankwam , dat ik er juist van ga hoesten . dus ik neem mijn medicatie zoals vanouds. Lijkt me ook zoals de dokter ook dacht iets van bronchitis achtig wat kan natuurlijk bij de verkoudheid . komt weer goed :)>-

Login of registreer om te reageren
05-12-2018 om 12:41 uur

We denken mee, Bep. Dus toch de verkoudheid de boosdoener. Beterschap! :)

Login of registreer om te reageren