Hoe voel jij je vandaag? #163

24-11-2018 om 14:14 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag #162

De reacties zijn gesloten.
26-11-2018 om 09:02 uur

Voor iedereen die ziek is, en dat zijn er veel zo te lezen, beterschap en sterkte.
@Nckiie, hoop dat je verjaardag toch gezellig was en dat je wat opknapt.

26-11-2018 om 09:24 uur

Van mij ook voor iedereen beterschap en sterkte!

Denk elke keer dat er een verkoudheid komt en dan zwakt het weer af. Gelukkig maar. :)
Ik heb alleen ontzettende slaap. Ik slaap al veel, maar dan wordt ik midden in nacht weer wakker van iets. En daar word ik gewoon moe van. Herkenbaar???

26-11-2018 om 10:49 uur

@Anna50 gelukkig dat die is afgezwakt! Wel lastig dat je zo moe bent continu, ik herken het heel goed! Ik ben echt een avondmens dus ik ga vaak al wat te laat slapen. Maar ik word ook vaak wakker of omdat ik benauwd ben of omdat ik naar droom. Ik heb heel erg vaak nachtmerries ik weet niet of meer mensen daar last van hebben? Soms denk ik wel dat er een link licht tussen benauwd zijn s'nachts en nachtmerries hebben.

@Marcus dat klinkt ook hardstikke gezellig! Ja ik zie het al voor me een hele slee in huis haha! Mijn vriend en ik gaan ook kijken waar veel versierde huizen staan, je hebt ook van die straten die helemaal verlicht zijn. En daar lekker een leuk ritje van maken!

Iedereen een fijne maandag! :)

26-11-2018 om 10:57 uur

@nienke789 , ik was vroeger een avondmens, maar met het ouder worden een ochtendmens. Ga vroeg naar bed en sta vroeg op. Ik heb echt 10 a 11 uur slaap nodig. :(

26-11-2018 om 11:21 uur

@Anna50 ja snap ik! Ik minimaal 9 anders ben ik niks waard. Ik vind het heel lastig want ik ben pas half 7 thuis van werk dan nog eten beetje huishouden en wil nog wat quality time met mijn vriend. Dan is het alweer slaaptijd! Maar dat hoort erbij haha!
Ik weet niet of het een mogelijkheid is voor je, maar misschien s'middags een uurtje of max 1,5 slapen. Ik ben ook een periode extreem moe geweest toen heb ik op die manier wat slaap ingehaald. Het is alleen lastig dat je lichaam er aan gaat wennen!

26-11-2018 om 11:46 uur

@Marcus, klinkt goed dat ontbijt van jou... is koken je hobby of misschien zelfs werk?

@Bloempje74, balen dat het niet goed gaat, hoop dat je snel in HH terecht kan!

@nienke789, lastig he die grenzen? Tijdens de laatste luchtweginfectie had ik helemaal geen koorts... en moest wel AB slikken. Dit maakt het wel complex.
Fijn dat het met je nu goed gaat, ben benieuwd naar je kerstdorp en versiering, foto!
Ik haal ook veel voldoening hier op het longforum, net hoe je zegt, je voelt je wat minder alleen!

@Soosh, niet ziek worden he? Balen dat ze niet even waarschuwen tegen mogelijke besmetting...

Hier gaat het nog op en af, kan wel iets meer dan alleen douchen, probeer weer te fietsen (hometrainer) en krachtoefeningen te doen, heb echter nog lood in de spieren... gelijk ook weer verhoging en was vannacht weer benauwd. De nieuwe pufjes helpen gelukkig wel!

Sterkte voor ieder die ziek is of het moeilijk heeft!

26-11-2018 om 11:49 uur

@nienke789 , doe ik af en toe wel 's middags wat slapen. Maar soms is het zo dat ik gerust 2 a 3 uur kan slapen. Maar dat geeft allemaal niets. Ik probeer het niet te doen, net wat je zegt je lichaam gaat er aan wennen. Misschien moet ik alles maar veranderen, misschien helpt het. :) :)

26-11-2018 om 13:21 uur

@teske ja dat vind ik verschrikkelijk moeilijk! Ik geniet altijd zo van alles en wil alles tegelijk. Kan helaas niet altijd! Ik heb de 'pech' dat ik geen koorts krijg. 37,8 is echt de max. Of een uurtje 39,5 en dan niks meer. Gelukkig weet mijn huisarts dit. Ik had vorig jaar een invaller toen belde ik dat ik heel benauwd was met de vraag of ik langs moest komen. (Kort door de bocht vertelt natuurlijk) ze gaf aan als je geen koorts hebt niet. Ik een week later toch naar de dokter had ik een dubbele longontsteking.

Jaa we gaan hem een deze dagen opbouwen! Het treintje van de action was helemaal niks heel onstabiel en maakte een kabaal. Dus die gaan we terug brengen! We doen alles low budget omdat we net op onszelf wonen! De foto houd je van me tegemoet!

@Anna50 ja dat is lastig he, in plaats van dat je er dan extra van uitrust is je lichaam extra moe als je het niet doet! Je bedoelt alles veranderen omdat je lichaam overal te veel aan is gewend?
Want het lijkt mij wel het beste om de uren die je s'nachts slaapt zo stabiel mogelijk te houden ivm je ritme! Werk je ook nog?

26-11-2018 om 13:39 uur

@Teske , nee ik werk niet meer. Ben nu 68 jaar. Ik weet al wat ik moet doen en dat zal vast wel helpen. ;)

26-11-2018 om 15:14 uur

Tsja, weer zo moe vandaag :-( dan gaat het weer een dagje redelijk, dan weer moe koud piepen kortademig.... vanmorgenveven over nagedacht en t kan niet anders dan dat dit de astma is die plaagt. Foster vanaf vandag omhoogven blijg nog even rustig aan doen.