Hoe voel jij je vandaag? #163

24-11-2018 om 14:14 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag #162

De reacties zijn gesloten.
25-11-2018 om 11:44 uur

@dine1977 dankjewel:) en wat fijn dat je merkt dat de infrarood sauna je helpt:D
@Teske dankje en fijn dat je beter hebt geslapen:D
@Marcus dankje en ik heb het bezoek verspreid over 2 dagen dan kan ik het wat beter aan. Gisterochtend was eigenlijk wel beetje teveel... maar nu komen er nog maar een paar mensen verspreid over de dag:) en het water loopt me al in de mond bij jouw verhalen over eten haha.
@Bloempje74 heel veel sterkte en beterschap! Hopelijk knap je snel op!

Vannacht gelukkig al minder benauwd geweest:D verder probeer ik erg rustig aan te doen (met moeite, want ik wil veel te veel). Net lekker taart op, want die was mijn moeder gister vergeten mee te nemen haha. Helaas verder wel wat zieker en de verhoging loopt weer op tot koorts, ik was eindelijk 2 weken koortsvrij maarja... zo maar weer proberen een dutje te doen om verder uit te rusten, voordat er vriendinnen komen vanmiddag:)

Beterschap en een knuffel voor ieder die het nodig heeft!

25-11-2018 om 17:12 uur

@Bloempje74 wat naar dat je weer zo ziek bent! Heel veel sterkte, ook voor thuis!

@teske wat je zegt over het pas toe willen geven dat je ziek bent als je koorts hebt herken ik ontzettend goed. Juist omdat ik vaak zo ziek ben ben ik af en toe praktisch niet in staat om mijzelf ziek te 'verklaren'. Ik geloof mezelf en mijn eigen gevoel ook gewoon niet af en toe best bizar. Heb ook niet voor niks een burn out gehad op mijn 21e. Maar als ik dan koorts krijg dan zijn het cijfers waar ik niet omheen kan. Dan kan ik niet zeggen van ik puf meer vanwege het weer ipv ziekte etc.

@Nckiie dankjewel! En inderdaad rustig aan, maar wel lekker genieten van het bezoek en je verjaardag!

25-11-2018 om 17:33 uur

Ik heb eigenlijk een heel fijn weekend gehad! Na twee weken weer beter heerlijk! Wel op mijn grenzen letten, ik heb altijd de valkuil om dan gelijk alles weer te gaan doen, en dingen inhalen!

Ik woon sinds 2 maanden samen met mijn vriend dus dit wordt onze eerste kerst samen. Gisteren hebben we al allemaal lichtjes opgehangen op het balkon! En vandaag zijn we wat kringloopwinkels afgegaan op zoek naar kersthuisjes! En we zijn dik geslaagd, erna door naar de action voor nepsneeuw en een buitenstopcontact voor de rest van de versiering!
Nu zo lekker pasta tonno maken en beentjes omhoog! Het dorp maken we van de week!

Ik had het er net met mijn vriend nog over dat ik het zo fijn vind om op het forum te zitten. Ik wist altijd natuurlijk wel dat er mensen waren die soort gelijke dingen mee maakte als wat ik doe, maar om te lezen hoe mensen erin staan of welke dingen jullie meemaken, ik merk dat ik daar veel voldoening uithaal! Meer dan ik had gedacht! Voelt toch wat minder alleen zo!

25-11-2018 om 17:51 uur

@Marcus dank je wel en wat heb je toch weer een lekker ontbijtje gemaakt, zal je partner toch wel blij mee zijn met zo'n kok in huis. En een druk dagje gehad fijn dat het wel aardig gaat.
@Nckiie jij ook sterkte, we zijn wel toe aan HH.
@nienke789 dank je wel en wat fijn dat het na 2 weken beter gaat, je hebt een gezellig druk weekend gehad en ja die valkuil is er 1 om op te blijven letten. Fijn dat je veel voldoening uit het forum haalt, herkenbaar.

Hier zo goed als de hele dag op bed gelegen, iedere poging om aan te kleden en ik 5 tredes opliep belandde ik toch weer in bed.
Gaat totaal niet lekker en ben continues buiten adem zelfs eten ging heel moeizaam. Veel pijn tussen de schouderbladen en op de borst d, paracetamol werkt ook niet meer.
1.5 uur geleden voor de zoveelste keer gepuft maar loop nu alweer te happen naar lucht...Ben inmiddels best wel wat gewent maar dit valt me toch weer ff zwaar tegen maar weet nu wel weer waarom hh zo noodzakelijk is.

25-11-2018 om 18:23 uur

@ nienke789 fijn dat jij je beter voelt, leuke dingen hoor zo langs de kringloop zal een leuke kerstsfeer zijn op je balkon.. Leuk dat je voldoening haalt uit het forum.

@ Bloempje slik je wel genoeg paracetamol ... je moet paracetamol elke dag en elke vier uur innemen om een goede bloedspiegel op te opbouwen anders werkt het niet. Sterkte en beterschap.

25-11-2018 om 18:33 uur

@Nckiie hoop dat je vandaag nog een gezellige dag gehad hebt en tussendoor een beetje opknapt.

@Bloempje74 wat heftig. Wordt het niet tijd om toch weer even te overleggen met een arts?

@nienke789 wat een gezelligheid samen. Leuk hoor. Wij vieren ook voor het eerst kerst in ons nieuwe huis. Ben al bezig met het haken van een kerstkrans en heb nu nog een leuk herststuk staan.

@Marcus mijn weekend was redelijk vergelijkbaar. Naar een veganmarkt geweest, eten gekookt voor de komende week en een lekker brood gebakken.

Hier gaat het wel goed. Mijn vriend was een weekend weg maar mijn vriendinnen hebben me gezelschap gehouden. Lekker geroeid, gegeten, film gekeken, naar een markt geweest en tussendoor zelf nog lekker gehandwerkt en gekookt/gebakken. Heerlijk zeg.

25-11-2018 om 20:47 uur

@Bloempje74 jeetje het zit even niet mee! Ik hoop dat je snel opknapt of in contact kan komen met een arts oid om te kunnen zorgen dat je opknapt! Kan heel goed begrijpen dat het teveel wordt als je echt niks meer kan!

@Marcus ja we zijn de enige van de hele flat dus we springen er lekker uit!

@Daantje super leuk! Ik vind het zo leuk om lekker de feestdagen in huis te halen! Woon nu voor het eerst op mijzelf dus we nemen het er helemaal van! Klinkt als een gezellig meiden weekend!

25-11-2018 om 20:52 uur

@emsepems Hah, ja, mooi verhaal. Ik heb me laten steriliseren een tijdje geleden omdat ik van de pil afwilde. Nu dus al een jaar of 2 van de pil en nu blijk ik sinds een paar maanden astma / copd te hebben. Mooi verhaal dus.

@Bloempje74
wat heftig dat je je zo rot voelt meid!

@dine1977 Ja die hormonen zijn altijd feest, linksom of rechtsom.

@Nckiie och meiske toch, wat een dikke, vette, pech.. Ik baal echt voor je!

Ik baal overigens voor iedereen die momenteel in de lappenmand zit. Ik ga zelf ook niet lekker, zit een verkoudheid / griepje aan te komen. Vandaag mijn nichtje van 1.5 in mijn armen (voor de 10e keer vandaag) zegt mijn zus opeens: 'Ja, ze heeft ons allemaal al aangestoken, ze blaft als een zeehond al een paar weken.'

Ik snap dat men er nog aan moet wennen, maar dan denk ik wel even: Godver! Had dat even eerder gezegd! Dan had ik toch wat voorzichtiger geweest. Ik heb het geprobeerd op de app nog even aan te geven, maar dat gaat vaak niet zo lekker (korte geschreven teksten zijn toch een stuk slechter om emoties over te brengen dan het even face-to-face te doe) en het word voor mijn gevoel een beetje afgedaan als hysterisch gedoe.

We gaan het meemaken, maar het momenteel vind ik het erg zwaar. Ik werk 24 uur in de week, heb een paard en een gezin. Het is nogal door buffelen en regelmatig lig ik 's avonds om 7 uur huilend op de bank omdat alles zeer doet en ik even niet meer weet wat ik moet.

25-11-2018 om 21:52 uur

@Nckiie nog van harte gefeliciteerd, wens je een goed nieuw levensjaar
Bedankt voor alle lieve berichtjes.

Verder wens ik iedereen die het nodig heeft veel sterkte en beterschap.

Hier zware hoofdpijn en blijft alles hetzelfde, hoop morgen weer wat van m’n huisarts te horen.

Voor nu dikke knuffel voor iedereen.
Liefs Rachel

26-11-2018 om 08:00 uur

@ Rachel hoofdpijn is niks, hoop dat de hoofdpijn snel over is. Beterschap
@ Soosh je kan wel voorzichtiger zijn maar je kan niet altijd voorkomen dat anderen je aanstekeren, dan had je het wel van je zus gekregen. Je hebt het best zwaar werken en ziek is gewoon zwaar en is het logisch dat je op de bank ligt te huilen. Sterkte.
@ Nienke789 Ja als je de enige bent in de flat dan val je zeker op. Wij houden het simpel, bord met kerstboomkaarsjes en wat kerstgroen, adventskrans met 4 kaarsen en een seizoenstafel met kerststal van handgemaakte poppen. Plaag mijn partner wel eens dat ik een grote arrenslee koop met lichtjes en een paar rendieren en die in de tuin zet.
@ Daantje leuk hoor, wie weet zijn we elkaar al vaak tegengekomen.