Even aandacht! Ik wou mijn account verwijderen.

16-11-2018 om 20:55 uur

Hallo door een stomme fout van mijzelf heb ik een paar ramptoeristen aangetrokken omdat ik ergens dezelfde gebruiksnaam had gebruikt. Ik realiseerde me niet dat dit forum openbaar was, anders had ik me wel bedacht. En ik vind dat openbaar ook eigenlijk niet kunnen.
Ik kan dit account niet opheffen, mezelf verwijderen blijkbaar. Maar weet dat er mensen zijn die hier komen lezen om het leuk met elkaar te delen. Ook van andere mensen ben ik bang. Ik wist niet dat mensen zo laag konden zijn, om niets gewoon voor de lol. Is dit jullie bekend?? Groeten Jomakece

Login of registreer om te reageren
17-11-2018 om 08:37 uur

Even naar gwenny op trijnco een berichtje sturen. Moderator. Zij kunnen je helpen

Login of registreer om te reageren
17-11-2018 om 09:38 uur

Hoezo vind je openbaar niet kunnen? Ieder zijn of haar keuze om hier te zijn ja of nee...

Login of registreer om te reageren
17-11-2018 om 11:08 uur
Reactie op emsepems

Even naar gwenny op trijnco een berichtje sturen. Moderator. Zij kunnen je helpen

Hoe?? Ik kan hier niets vinden.
Bedankt voor je reactie.

Login of registreer om te reageren
17-11-2018 om 11:12 uur
Reactie op Stefanie

Hoezo vind je openbaar niet kunnen? Ieder zijn of haar keuze om hier te zijn ja of nee...

Stefanie, er zijn een paar ramptoeristen die hier komen en lol hebben om de verhalen hier.
Dit vind ik niet kunnen, en ze zijn erachter gekomen dat ik dus ook hier gepost heb omdat ik mijn nick ook elders had gebruikt.me niet realiseren dat mensen zo laag kunnen zijn. Nu heb ik geprobeerd om mijn nick te veranderen, maar ik kan niets om mijzelf daar tegen te beschermen.
En dat kan dus iedereen overkomen hier.
Groetjes

Login of registreer om te reageren
17-11-2018 om 12:38 uur

Wat enorm vervelend om te lezen. Ik heb ooit begrepen van voorgaande modjes dat het verwijderen van je account en je berichten niet mogelijk is om de stabiliteit van het forum en de integriteit van berichten (het op elkaar reageren) niet aan te tasten.

Zoals op elk forum, internet en in het leven algemeen geldt .. het is makkelijker om je privacy op te geven dan om die terug te winnen. Wat je niet wilt delen moet je ook niet openbaar maken maar dat realiseer je jij wel.

Vroeger zei ik al tegen mijn dochter..."zal ik je een geheim vertellen.." ze kwam dan dichter bij en dan fluisterde ik in haar oor ... " ... het geheim van een geheim is dat het geheim, geheim moet blijven...", dit ligt tegen de hermetische filosofie aan.

Hoop dat je niet teveel last hebt van die idioten, wens je veel sterkte.

Login of registreer om te reageren
17-11-2018 om 22:23 uur

Dank je wel Marcus. Maar ik kan het dus ook niet aanpassen door mijn nick te veranderen.
Dat ze de berichten niet kunnen verwijderen snap ik en dat hoeft ook niet,maar je hebt zo dus geen mogelijkheid om ze te ontlopen. Dus ik zal de cyberbully aanval moeten blijven ondergaan tot ze er moe van worden.

Maar waarom moet dit forum openbaar? dat begrijp ik niet helemaal. Want het zijn dus echt idioten die ook onderling smullen van de andere verhalen hier blijkbaar? Een soort van ramptoerisme.
Er zijn ook andere medische websites waar je je moet registreren om te kunnen lezen! Wat met de privacy van mensen hier??
Groeten

Login of registreer om te reageren
18-11-2018 om 08:04 uur

@Jomakece
Vanzelfsprekend zal de crew van het Longforum je helpen. Ik stuur je vandaag (zondag 18 november) rond 10:00 uur een privébericht via het forum. Kijk in de loop van de morgen even in je inbox/meldingen. Mocht dat niet lukken, laat dat dan svp weten via dit topic. Zodra ik contact met je heb gehad onderneem ik actie. Als het aan mij ligt, vandaag nog.
Groet,

Login of registreer om te reageren
19-11-2018 om 08:49 uur

Ben benieuwd naar de afloop hiervan en de acties die de beheerders van dit forum kunnen en gaan ondernemen?

Login of registreer om te reageren
19-11-2018 om 11:34 uur

@Marcus
Het wachten is op een reactie van Jomakece. Er komen geen verdere details meer.

Login of registreer om te reageren