Heb jij nog gesport vandaag? #56

31-10-2018 om 22:38 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Heb jij nog gesport vandaag? #55

De reacties zijn gesloten.
02-11-2018 om 07:08 uur

Niet zo bescheiden marcus! Je bent gewoon lekker bezig en probeert er alles uit te halen en manieren te zoeken hoe het wel kan, ondanks alle tegenslagen:)
En je verplaatsen in een ander is heel lastig, je weet nooit precies hoe het is. Ik probeer het wel altijd, maar toch weet je het nooit tot je het zelf meemaakt en dat hoop ik met veel dingen niet mee te maken:)
Maar ik heb respect voor je, je komt over als een mooi persoon die genoeg heeft meegemaakt en toch positief blijft en anderen helpt.
En wat tof dat je zo’n fiets hebt gevonden! Hoop dat je hem redelijk snel bij elkaar gespaard krijgt

02-11-2018 om 08:00 uur

@Marcus, ik zag laatst ook een vrouw op een speciale fiets. Kruising tussen een gewone fiets en ligfiets. Zag er comfortabel uit. :)

04-11-2018 om 09:44 uur

Donderdag heb ik weer gesport bij mijn eigen fysiotherapeut en hebben we een nieuw schema gemaakt. Dat was nog niet makkelijk. Ik had al last van mijn heup en twee knieën maar na Portugal kwam ik thuis met een hele dikke en pijnlijke enkel. Daar heeft ze naar gekeken en dat is ook echt nog niet goed. Beetje ontlasten de komende tijd.

Gisteren geroeid, dat was fijn en gezellig. Ik heb de heenweg geroeid, terug kreeg ik last van mijn enkel en uiteindelijk heb ik de hele terugweg gestuurd. Was gelukkig lekker warm gekleed.

's Middags was de officiële opening van de nieuwe trainingsruimte en dat was een mooi feestje met een bekende pararoeier.

05-11-2018 om 06:21 uur

Afgelopen week niet naar de sportschool geweest, te druk met werk gehad
Maar afgelopen zaterdag wel 2 uur in de zitski bezig geweest
Ben maar 2x omgevallen

05-11-2018 om 11:18 uur

Anderhalve week geleden had ik plotseling fikse koorts en een week lang een antibioticakuur gehad.
Ik voel me nu prima maar dus bijna twee weken niet gesport bij de fysio.
Vanmiddag maar weer eens proberen, rustig aan.............

06-11-2018 om 08:13 uur

:D

06-11-2018 om 10:05 uur

Nou, dat viel goed tegen.
De hele avond een beetje brak gevoeld van de spierpijn.
Vandaag gaat 't wel.
Vandaag gaat de auto voor een beurt naar de garage. Meestal kan ik dan na twee uur wachten 'm wel weer meenemen. Eindje wandelen dan maar. Smartwatch en targets halen.......................
Donderdag weer een uur sporten bij de fysio. We gezellie in de groep.
Goh! Wat een geklets allemaal. Je komt nauwelijks meer aan sporten toe.

10-11-2018 om 13:38 uur

Vanmorgen binnen getraind op de ergometer ipv buiten vanwege de weersverwachting al viel het vanmorgen nog best mee hier.

Iemand had een leuke trainen bedacht voor ons, 1 minuut roeien, 1 minuut rust en zo verder 1-1-2-2-3-3-4-4-3-3-2-2-1 en toen nog vijf minuten uitroeien. Was leuk en ik was tevreden.

14-11-2018 om 15:07 uur

Lekker naar de stad op de ebike, 40 km totaal

15-11-2018 om 06:31 uur

Een lang stuk gewandeld.