Heb jij nog gesport vandaag? #55

26-05-2018 om 17:51 uur Gesloten

En hier maar weer verder.

vorige

De reacties zijn gesloten.
09-10-2018 om 10:14 uur

Wow @emsepems, wat fijn dat t gelukt is, en je hebt t toch maar mooi gedaan, is toch moed voor nodig!

10-10-2018 om 15:28 uur

Dankjewel allemaal!

Gisteren heb ik gefietst, vandaag lekker gewandeld. Morgen weer werken, dus nu is t even over met grote afstanden wandelen of fietsen :-)

11-10-2018 om 17:32 uur

Vandaag niet veel te moe.
Al jaren moe maar vandaag komt er niets uit handen.
En ga ook vroeg slapen.

12-10-2018 om 06:08 uur

Vandaag voor het eerst weer banen zwemmen in een zwembad. Wel een zwembad dat middels een elektrolyse systeem het zwemwater zuivert door middel van zout, in plaats van chloor.

13-10-2018 om 14:49 uur

In Portugal heel veel gelopen en gewandeld, prachtige dingen gezien maar mijn lijf vond het zwaar. Niet alleen mijn longen, heup en knieën maar ineens had ik ook een hele dikke, pijnlijke enkel. Met rust en hoge schoenen gaat het wel weer iets beter.

Even vergeten dat mijn fysiotherapeut gezegd had dat ik niet mocht roeien, gelukkig herinnerden mijn vriendinnen me eraan dat ik nog maar een extra stuk moest sturen. Maar wat was het heerlijk. In de zon, naar het café aan het water en voorlopig voor het laatst met zijn vijven want één van ons gaat verhuizen. Het was verder dan normaal en pittig maar we hebben er erg van genoten.

15-10-2018 om 15:30 uur

Wilde vanavond weer gaan sporten, na 3 weken flink verkouden te zijn geweest
Trek gisteravond mijn steunkousen uit, wat denk je?
Op de noppenrand staan allemaal kleine blaartjes
Vandaag geen sporten maar met de beentjes omhoog
Donderdag een nieuwe poging ondernemen om te gaan sporten

15-10-2018 om 20:49 uur

Weer met gewichtjes bezig geweest, en ook beenspieren getraind en een paar minuten hometrainer, gisteren kleine stukjes gewandeld in het bos, prachtig mooi!

16-10-2018 om 08:31 uur
Reactie op goudvisje

Weer met gewichtjes bezig geweest, en ook beenspieren getraind en een paar minuten hometrainer, gisteren kleine stukjes gewandeld in het bos, prachtig mooi!

Een echte hometrainer of die andere die ik ook heb? Lukt het een beetje? Alle kleine beetjes helpen. :)

16-10-2018 om 08:47 uur

@anna50, een echte hometrainer, maar heb ook zo'n stoelfietsje, en als ik te moe ben doe ik vaak luchtfietsen :)
Dit keer op de echte hometrainer, ging nog niet zoals ik wil maar alle beetje helpen.
Met de gewicntjes gaat wel redelijk,ik kom van ver dus opbouwen kost tijd

16-10-2018 om 09:13 uur

@goudvisje , is het zwaar op een echte hometrainer? Die stoelfiets kan je ook, volgens het boekje, zwaarder instellen. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Dus mijn beentjes gaan razendsnel heen en weer. hahaha