Hoe voel jij je vandaag? #160

19-09-2018 om 15:13 uur Gesloten

Hier weer verder
Vorige topic vind je HIER

De reacties zijn gesloten.
20-09-2018 om 18:43 uur

@Bloempje74 balen dat je je nog helemaal niet fit voelt:(
Hier gaat het met meer vernevelen iets beter, merk dat het nu echt nodig is. Verder ook alles behalve fit en merk ik dat weer een flinke klap heb gehad die ik eigenlijk al niet kon hebben. Dus lig veel op bed en pak echt zoveel mogelijk mijn rust.
Wel even 3 nieuwe truien gepast (in het kader van mezelf verwennen) en was daar al van buiten adem, dus daarna maar even gaan slapen:)

20-09-2018 om 19:23 uur

@Bloempje74 ,dan schatte ik je redelijk goed in :)ja we leven zeker in een andere tijd maar ziek zijn is en was geen keuze, niet voor kinderen maar ook niet voor moeders of partners, het valt ook zeker niet mee.
Ik heb een soortgelijke jeugd gehad, met ziekte en overlijden veel te jong,
Een puber is ook merendeel met zichzelf bezig en dat hoort er ook bij, hoe lastig soms dit ook is maar dan nog is goed voor jezelf zorgen het beste wat je kunt doen, dus ook soms kiezen voor jezelf.
Pubers zijn soms om niets al kwaad of nukkig, nou dan nu maar om de reden dat zn moeder eindelijk voor zich zelf zorgt.
Valt niet mee, voor niemand, maar hij is je er ooit heel dankbaar voor!
Heel fijn dat je dochter komt, geniet daar extra van!beterschap en knuffel.

20-09-2018 om 19:26 uur

@Nckiie, het wil nog niet echt goed gaan, is er eigenlijk iets uit bloedonderzoek gekomen, zoals ontstekingswaardes of bezinking? Omdat je ook steeds nog verhoging hebt.
Sterkte en beterschap xxxxx

20-09-2018 om 19:32 uur

@goudvisje CRP was laag, maar wel iets opgelopen sinds vorige week. Dus ze vermoeden dat er een beginnen infectie is.
Wat ook nog kan zijn is dat het een reactie is op een nieuwe pil die ik wekelijks moet slikken. Dus als het nu gaat dalen en na maandag neemt het weer toe dan weet ik dat het daaraan ligt.
Stomme is dat mijn temperatuur eindelijk flink gezakt was en het sinds gister weer gewoon tot koorts is gestegen:(
Dus ik kreeg het advies om het goed in de gaten te houden en als het oploopt moest ik direct terugkomen

20-09-2018 om 19:53 uur

@goudvisje komt allemaal wel goed.. Zoon vraagt me net, heb je een hekel aan me ofzo.. Haha hij moet de hele dag al alles zelf doen, ik ben er mee gestopt en hij kan dat nog niet waarderen.
Ik ga zeker genieten van mijn dochter, ze moet zaterdag eerst werken en dan 2 uur reizen en ze zal wel erg moe zijn, ze loopt 40 uur stage in de week en woont daar in een stagehuis en moet nu alles zelf doen.. Maar ze is ook blij als we mekaar weer zien en kunnen knuffelen en dat is dan ook voldoende.. het samenzijn.

20-09-2018 om 19:59 uur

Hahaha, ik zag het voor me @bloempje74, hoe je zoon reageerde :)
Echt fijn samen met je gezin genieten van elkaar,zo wat een uren,dan heeft ze de werklust wel geeerfd van moeders denk ik.
Ik hoop dat je je wat fitter voelt als ze komt.

Hier gaat het elke keer een stapje beter en soms weer een stapje terug maar het naar buiten gaan en weer een beetje bewegen doet goed, ben best blij!

20-09-2018 om 20:09 uur

@goudvisje wat fijn! Mag ook wel dat het bij jou weer wat opknapt:D hopelijk zet dit door!

20-09-2018 om 20:10 uur

@goudvisje ja harde werker maar ze heeft dan ook een doel voor ogen ondanks dat ze net 17 is, nog 1.5 jaar MBO (ze doet versneld) dan door naar HBO en voor haar 25 heeft ze een leidinggevende functie binnen een bedrijf.
Fijn dat je weer even naar buiten kunt, al zijn het kleine stapjes ieder stapje is er 1 en dat doet goed. En het was nog goed weer om even buiten te zijn.

20-09-2018 om 20:13 uur

Minder moe maar wel flink benauwd vandaag. Het weer is aan het veranderen. Ik ga altijd sporten op donderdag en dat zag ik nog niet echt zitten. Toch gegaan omdat ik mijn fysio iets wilde vragen over mijn knie. Bij de eerste oefening zag ze al dat mijn hulpademhalingsspieren helemaal verkrampt waren. Ze heeft wat oefeningen met me gedaan om dat beter te krijgen. Sporten ging daarna ook beter.

Thuis onder de douche wel weer flink benauwd. Nu maar weer ff flink puffen en dan hopelijk toch een goede nacht.

21-09-2018 om 07:12 uur

@daantje vervelend he die weersveranderingen? Ik merkte het ook heel erg. Gelukkig kon de fysio je iets helpen. Hopelijk heb je goed geslapen!