Sierkussentjes op de bank

08-09-2018 om 13:20 uur

Net even geslapen op de bank. Heerlijk lui.
Maar wakker heb ik last van mn ogen, ik denk door allergie van de stoffen kussentjes op mijn leren bank. Kussentjes wassen heb ik slechte ervaringen mee, de binnenvoering wordt een bol en dus niet meer mooi verdeelt in t kussentje.
Hoe los jij dit op?

Login of registreer om te reageren
08-09-2018 om 18:08 uur

Kussens wassen met een paar tennisballen erbij in de trommel.

Login of registreer om te reageren
08-09-2018 om 18:11 uur

Daantje, dat doe ik idd met mn slaapzak, maar met de kleine kussentjes werkt dit niet

Login of registreer om te reageren
08-09-2018 om 20:32 uur

In de vriezer dan af en toe de kussentjes of met zo'n huisstofmijtdodende spray?

Login of registreer om te reageren
08-09-2018 om 20:36 uur

Fijn dat je xo meedenkt Daantje!

Ik zie nu dat allerzorg ook binnenkussentjes verkoopt, met korting voor 30 euro. duur vind ik t wel....

Login of registreer om te reageren
10-09-2018 om 20:21 uur

Inmiddels toch alles maar gewassen, doordat ik alle 6 kussentjes in de wasmachine had was die propvol en was er voor de vulling geen mogelijkheid om te verschuiven.
1 binnenhoesje iets kapot, maar dat is geen probleem, buitenhoesje gaat er immers nog omheen :-)

En veel goedkoper dan nieuwe allergievrije kussentjes... die staan nog wel op mijn sinterklaasverlanglijstje ;-)

Login of registreer om te reageren
10-09-2018 om 21:03 uur

Wie wat probeert die heeft wat! Hahaha, goed gedaan, en wat is er leuker dan dat je iets weet voor de sint :)
Ik koop altijd heel goedkope kussentjes, met wel mooie hoesjes die ik makkelijk kan wassen, en ook in de wasmachine, kapot is dan ook niet veel schade

Login of registreer om te reageren
11-09-2018 om 07:13 uur

Ha goudvisje, idd bedacht ik: lukt het niet ( eerdere ervaringen waren een bol vulling) koop ik goedkope nieuwe binnenkussentjes.
En verder wacht ik op sint :(|)

Login of registreer om te reageren
12-09-2018 om 06:41 uur

Kan je helaas niet helpen. Mijn hond heeft een kussenfobie. Ik moet dus elke keer nieuwe kussentjes kopen. Van die goedkope dingen. hahaha

Login of registreer om te reageren
16-03-2019 om 07:04 uur

Ik was in de winkel hoofdkussens aan het bekijken. Er was er eentje met de vermelding 'anti-allergie' op de verpakking. Deze is te wassen op 30 graden. Een ander kussen was wasbaar op 60 graden.
Nu vraag ik me af, welk kussen beter is tegen mijten.

Login of registreer om te reageren
16-03-2019 om 07:48 uur

Een hoofdkussen, die niet bij de allergiewinkel weg komt of die geen antiallergie hoes om krijgt moet je om de 6 weken wassen op 60c
Die van 30c dood geen mijten, en ik kan er niet van uitgaan dat hij anti allergeen is....

Login of registreer om te reageren