Foster in de koelkast?

29-08-2018 om 08:08 uur

Sinds kort gebruik ik de foster. Heb nieuwe besteld en de apotheek heeft het in een koelbox gedaan. Moet ik het nu ook in de koelkast bewaren??? De eerste heb ik van het ziekenhuis en daar is niets over gezegd. Vind het verwarrend, want de een zegt dit en de ander weer dat.

Login of registreer om te reageren
06-09-2018 om 19:35 uur

Ik gooi ze ook weg bij 20, al vaker gehad dat er te weinig uitkwam.
En zonder voorzetkamer puffen is indd ook veel stof verloren laten gaan
Neem aan dat je eigen risisco bedoelt dat is wat anders dan eigen bijdrage.
Maar ik ben toch elk jaar mijn eigen risico kwijt, of dit nu aan puffen is of aan fysio, maakt dan niet zo uit

Login of registreer om te reageren
06-09-2018 om 21:08 uur

Mijn idee die eigen risico is er eind januari al doorheen. Ik snap sowieso het afwassen van het roze omhulsel niet want t mag niet nat worden en eenmaal het patroon eruit gaat het niet meer goed als je m terug stopt. Zonder voorzetkamer is het niet te doen....

Login of registreer om te reageren
06-09-2018 om 21:15 uur

Ik snap dit verhaal ook niet, wist niet eens dat het adapter heet, ik heb ook nooit gehoord dat je daar iets aan moet schoonmaken, alleen als het zonder voorzetkamer gebruikt t mondstuk maar ik krijg alleen aerosols met voorzetkamer.

Login of registreer om te reageren
06-09-2018 om 21:38 uur

Wat ik eigenlijk sowieso niet snap is de roze omhulsels te bewaren om kosten te besparen want je krijgt het toch bij je foster ;;)

Login of registreer om te reageren
07-09-2018 om 06:56 uur
Reactie op Stefanie

Wat ik eigenlijk sowieso niet snap is de roze omhulsels te bewaren om kosten te besparen want je krijgt het toch bij je foster ;;)

D

Reactie op Stefanie
Wat ik eigenlijk sowieso niet snap is de roze omhulsels te bewaren om kosten te besparen want je krijgt het toch bij je foster ;;)

at vroeg ik me ook af, maar misschien ben ik n beetje dom

Login of registreer om te reageren
07-09-2018 om 07:44 uur

Ik bewaarde ook altijd één houder. Soms zat ie zo verstopt dat er niets meer uit kwam, droog schoonmaken lukt dan niet en dan is het toch handig om even te kunnen wisselen.

Login of registreer om te reageren
07-09-2018 om 07:46 uur
Reactie op Daantje

Ik bewaarde ook altijd één houder. Soms zat ie zo verstopt dat er niets meer uit kwam, droog schoonmaken lukt dan niet en dan is het toch handig om even te kunnen wisselen.

Ik vind het ook een goed idee.

Login of registreer om te reageren
07-09-2018 om 08:43 uur

1 bewaren voor t geval er 1 verstopt zit is anders dan om kosten te besparen want die snap ik niet...

Login of registreer om te reageren
07-09-2018 om 08:47 uur

Bij mij is foster nog nooit verstopt geweest. Zou dit wel het geval zijn dan had ik hem weg gegooid

Login of registreer om te reageren