Grahams skincare

06-02-2013 om 19:49 uur

Laat ik voorop stellen, het is niet mijn bedoeling om hiermee reclame te maken. Ik heb hier zelf geen belangen bij.

Ik ben benieuwd of iemand van jullie ervaring heeft met Grahams skincare? Ik had het met mijn collega al eens gehad over mijn droge huid (met name mijn handen) wat een vorm is van eczeem door mijn medicatie, mijn aanleg voor eczeem en het vele wassen op mijn werk. Ze kwam een paar werken geleden naar me toe dat ik Grahams eens moest proberen omdat haar man zo'n vreselijk veel baat had bij de shampoo terwijl hij al jarenlang op zoek was naar een fijne shampoo voor zijn droge hoofdhuid. Ze dacht dat het mij ook goed zou doen. Nou is het nogal prijzig (prijzen staan op de site) en heb ik al tig dingen uitgeprobeerd dat ik een beetje huiverig was om het uit te proberen door een tube te kopen dus ik heb het contactformulier op de site ingevuld, mijn probleem uitgelegd en ik werd heel netjes teruggemaild wat zij me adviseerden en dat ik een paar proefmonsters toegestuurd kreeg. Vanavond lagen er in de bus twee monstertjes van de eczeemcreme en twee van de calendulis plus creme die ik gauw een keer uit ga proberen.

Heeft er hier al iemand ervaringen met de producten? Misschein voor jullie ook nog een tip.

Login of registreer om te reageren
22-02-2013 om 13:12 uur

Een vriendin van mij heeft het gebruikt, stinkt alleen zo erg!! Maar goed je kan het altijd op doen als je thuis blijft. Het helpt wel super goed!!
Ik ben van plan de crème te bestellen

Login of registreer om te reageren
22-02-2013 om 16:22 uur

Ik ken het als een niet bepaald aantrekkelijk ruikend assortiment.
Na 1 maal gebruiken heb ik het vanwege de geur niet meer gebruikt, of en hoe het werkt weet ik dus niet.

Login of registreer om te reageren
27-02-2013 om 20:25 uur

Jullie hebben gelijk dat het vreselijk stinkt. Ik heb het gisteren eindelijk geprobeerd. Het stinkt en ook mijn longen vinden die lucht niet heel fijn en mijn handen gingen heel erg prikken ervan. Heb ook niet het idee dat het beter werkt dan andere dingen en dan vind ik het toch behoorlijk duur. Ik test nog even verder voor ik een definitief oordeel vel.

Login of registreer om te reageren
22-06-2015 om 22:31 uur

Mijn ervaring is dat het erg goed werkt! Zeker de Calendulis Plus creme is geweldig. Voor mijn zoontje gebruik ik de eczeemcreme van Grahams omdat die wat lichter is en bij hem werkt het ook super.

Je ruikt het inderdaad wel, maar ik vind het niet storend en het is ook maar kort. Het is inderdaad wel duur in de winkel, daarom koop ik het altijd bij www.huidzorgvoordeel.nl

Login of registreer om te reageren
21-08-2018 om 12:40 uur

Ik gebruik het sindskort. Eerst de zeep geprobeert, zat idd een luchtje aan maar de jeuk ging er wel van weg. Nu de dagcreme, douchegel, olie en cremespoeling gekocht. De douchegel werkt perfect en stinkt niet zo als de zeep. De olie ruik je ook niet en mijn huis is voor het eerst weer zacht. Dagcreme ruik je even, beetje zwitzal luchtje maar het helpt ook goed, alles weer lekker zacht terwijl ik echt veel droge plekken had en mijn benen er soms als een woestijngrond uitzagen, zo droog. Dus ja vrij duur maar wel tevreden mee. Heb ook drs leenarts geprobeert, werkt ook goed maar trekt niet zo snel in de huid, dat vind ik vervelend

Login of registreer om te reageren
21-08-2018 om 12:43 uur

Ik ben ook fan van de badolie. Die ruikt niet en in de droge berglucht krijg ik met niks mijn huid enigszins gehydrateerd, maar met deze olie heb ik beduidend minder droge huid!

Login of registreer om te reageren
25-08-2018 om 13:50 uur

Heb zelf geen ervaringen met deze producten.
Zelf heb ik ook een droge huid en kan het tot bloedens toe open krabben (zowel lichaam als op het hoofd)
Zelf gebruik ik nu de Zero producten van Sanex en andrelon voor het haar (zag dat er nu ook sanex shampoo was) en heb geen last meer gehad.

Login of registreer om te reageren