Samantha Overleden

04-07-2018 om 11:12 uur

Vanochtend kwam mij ter ore dat @sammytjhuu in haar slaap is overleden
Velen hier kennen haar als een positieve meid die ook voor het LongForum veel betekend heeft.
Het laatste jaar niet meer omdat het te veel werd voor haar maar ze is jaren actief geweest op het forum als lid, moderator en schrijfster.

Namens de LongForum crew wil ik familie, vrienden en kennissen sterkte wensen onze gedachten zijn bij hen.
Sammy rust zacht

https://www.mupload.nl/img/q9p048e61l.jpg

Bericht van haar Facebook:

Samantha is vanmiddag in haar slaap overleden. Een laatste berichtje van Samantha, namens haar ontzettend bedankt voor alles.

Lieve allemaal,

Zodra jullie dit bericht lezen ben ik er niet meer. Toch wilde ik het jullie in mijn eigen woorden mededelen en heb ik mijn ouders ( Sjoukje en Vincent) gevraagd dit bericht te plaatsen als het zover was. Omdat ik jullie zelf wil bedanken voor alles, de vriendschappen, mooie momenten, samenwerkingen en herinneringen. Ik bevond mij in de luxe positie dat ik wist dat het einde naderde. Wat ik jullie graag wil meegeven is dat het nooit te vroeg is om je wensen te over denken, te bespreken en op te schrijven. Ook als je gezond bent of het relatief ver weg lijkt. Voor alle lotgenootjes wil ik zeggen dat je alles kan bespreken met je CF team, samen kom je verder!

Bedankt voor alles wat jullie hebben gedeeld, we samen hebben mee gemaakt en gedaan. Ik heb een enorm mooie kring aan mensen om mij heen gehad en ben jullie dankbaar voor een ieder zijn bijdrage hierin. Jullie hebben mijn leven gemaakt tot wat het is geweest. Een leven vol mooie momenten, warmte en liefde. Ook al waren er hoge bergen en soms diepe dalen.

In het bijzonder wil ik UCCZ Dekkerswald / Radboud bedanken voor de goede zorgen in de laatste jaren. Altijd bleven jullie denken in mogelijkheden en oplossingen. Telkens weer reikten jullie handvaten aan, waar ik op kon terugvallen. Ik heb zoveel steun ontvangen ook in mijn laatste periode. Ik ben jullie enorm dankbaar voor alles wat jullie hebben gedaan. Het was een plaats waar een lach en een traan samen hun weg vonden.

Ook wil ik Dr. Desager enorm bedanken. Naast mijn kinderarts was je mijn vertrouwenspersoon. Je stond er altijd voor me als het nodig was. Je hebt mij maar ook mijn ouders enorm geholpen.

Ook mijn lieve ouders wil ik bedanken. Jullie zijn er altijd voor mij geweest. Mij blijven steunen. Maar ook alle mooie momenten die we hebben mogen delen. Jullie deden zoveel meer dan vanzelfsprekend is voor ouders om te doen. Jullie hebben mij zoveel geleerd en vooral ook de mogelijkheden aangereikt om te worden wie ik ben. Dankzij jullie heb ik alles kunnen doen wat ik wilde. We hebben ons samen in de laatste periode verbaasd over het feit dat ik geen laatste wens verzinnen kon. En we kwamen tot de conclusie dat het dan wel bijzonder is en ik echt alles heb gedaan wat ik wilde en binnen de mogelijkheden lag.

De Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting (NCFS) en Muco vereniging wil ik enorm bedanken voor de inzet voor ons patiƫnten. Ik weet zeker dat op een dag CF zal staan voor Cure Found. Tot aan die dag " Als lucht tekort schiet adem dan de hoop in".

Ik ben gestorven als een gelukkig dankbaar mens. Dankbaar voor al het moois wat op mijn pad is gekomen. De mooie lieve mensen en momenten. Gelukkig, dankzij alle steun die ik altijd heb mogen ontvangen. Bedankt voor alles wat jullie mij gegeven en geleerd hebben. Leef het leven en geniet! Vier het leven en niet het gemis en voor op moeilijkere momenten " Als de lucht niet meer adem geeft zorg dan dat de adem een opluchting geeft".

One dat I fly away another dat we meet again.

Veel liefs Samantha

" Het antwoord op de niet gestelde vraag is dat je zelf het antwoord kent".

Login of registreer om te reageren
24-07-2018 om 00:56 uur

Ze heeft zoveel betekend voor CF en aanverwante longziekten In mijn ogen een heldin. Hopelijk nu voldoende adem en niet meer adembenemend. Rust zacht lieve Samantha

Login of registreer om te reageren
31-07-2018 om 14:27 uur

Helemaal stil en verslagen zit ik dit te lezen...

Lieve familie, heel veel sterkte.
Rust zacht Samantha.

Login of registreer om te reageren
12-08-2018 om 18:55 uur

Krijg gewoon kippenvel van de woorden die Sam gebruikt heeft in haar brief....

Login of registreer om te reageren
13-08-2018 om 14:03 uur

Een hele sterke vrouw is er niet meer respect

Login of registreer om te reageren
14-08-2018 om 16:43 uur

Rust in vrede Samantha. Ik ben niet heel actief maar met jou hadden we pb's uitgewisseld en je hebt mij proberen te helpen met NTM. Respect met hoe je met je ziekte omging.

Login of registreer om te reageren
01-10-2018 om 00:11 uur

Ik ben een tijd niet online geweest en lees dit nu pas. Rust zacht lieve Samantha, ik zal je nooit vergeten. Sterkte aan haar familie.

Login of registreer om te reageren