Aankomen van astma medicatie

22-02-2015 om 10:37 uur

De titel zegt het al! Zijn jullie bekend hier mee dat jullie inderdaad ook gewichtstoename kregen na gebruiken van astma medicijnen, ik ben er wel van aangekomen terwijl ik heel gezond en goed eet en nog steeds veel sport herkennen jullie dit?

Login of registreer om te reageren
07-08-2018 om 21:21 uur

Ja, helaas wel!!! Ik ben in 5 jaar tijd ruim 20 kilo aangekomen en het eraf krijgen is één groot drama.

Momenteel ben ik heel erg zoekende wat ik nog kan doen om van de kilo's af te komen. Artsen zeggen "als je afvalt zul je je veel beter voelen", maar niemand verteld me hoe ik het moet doen. Ik let heel erg op mijn eten, snoep zelden en er gaat geen grammetje af. Zo ben ik vorige week 1100 gram afgevallen en vanmorgen stond ik er weer op en zat het er op 200 gram na, allemaal weer aan. Ik kon wel janken en heb dit uiteindelijk ook maar gedaan.

Of het alleen door de astma medicatie komt, of dat het een combinatie van de de medicijnen en het minder (makkelijk) gaan bewegen door de astma, geen idee...

Login of registreer om te reageren
09-08-2018 om 09:34 uur

Ben je al bij een dietuste geweest marleen? Mij heeft het goed geholpen, word ook dik van de midicatie

Login of registreer om te reageren