Hoe voel jij je vandaag? #157

03-08-2018 om 18:12 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #156

De reacties zijn gesloten.
04-08-2018 om 20:02 uur

Maandag en dinsdag 36 gr ik ga het er nog even van nemen! Morgen boodschappen doen en lekkers halen en heb m'n werk verzet zodat ik nog 2 dagen lekker in de tuin kan chillen <:-P

04-08-2018 om 20:06 uur

Vandaag was heerlijk, vanmorgen geroeid al was de terugweg erg heet. Vanmiddag koelde het hier wat af. Op het balkon was het heerlijk en we zijn lekker pannenkoeken gaan eten in het bos en daarna nog pootje baden, heerlijke dag.

04-08-2018 om 20:12 uur

@stefanie haha wat ben ik blij dat ik meer richting zee woon, daar is het gelukkig iets koeler:p maar geniet er nog van!

04-08-2018 om 20:55 uur

Toch nog pannenkoeken en 2 dagen uit eten, goed geregeld...

04-08-2018 om 20:59 uur

Nckiie, dan is het wat ver om te zeggen kom lekker naar het zuiden en maak het je gemakkelijk in mijn tuin hahaha ow er zitten wel wespen en in de muren van de woning woont al jaren een nest hommels dus of je op je gemak zou zitten / liggen is de vraag hahaha.... ik denk niet dat mijn woning geschikt is voor je haha... ik laat alles lopen van spinnen tot oorwormen haha alleen de vliegen en wespen die binnen komen gaan eraan :bz

04-08-2018 om 21:48 uur

@stefanie hahaha ik blijf wel thuis met alles dicht en de airco aan, kunnen er ook geen insecten binnen komen (hoop ik)

04-08-2018 om 22:02 uur

Haha. Ik lig op dit moment in bed met de tv aan en het raam open haha de muggen vinden mij niet lekker want heb echt nooit een muggenbult ....

05-08-2018 om 08:00 uur

Chillen, pannenkoeken eten en roeien.... goed bezig dames.

Hier gaat t weer goed met de longen, ik ga van 8 pufjes naar 6 pufjes foster. Hoop dat dat ook goed werkt

05-08-2018 om 08:42 uur

@stefanie ik heb sinds kort een anti-muggen stekker, werkt ook erg goed:D alhoewel mij moeder veel lekkerder is, weten de muggen niet altijd de weg naar haar kamer en komen ze mij prikken haha en nu niet meer:D

@emsepems wat fijn dat het weer goed gaat:D ik hoop dat het minderen goed blijft gaan:)

Ik ben weer een zeehond, want moet stoppen met de foster voor het onderzoek van morgen... hopelijk daarna eindelijk meer duidelijkheid!

05-08-2018 om 08:44 uur

Nickii, geeft je antimuggenstekker een stofje af? Lijkt me niet gezond, zeker niet voor mensen met longproblemen