Hoe voel jij je vandaag? #157

03-08-2018 om 18:12 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #156

De reacties zijn gesloten.
03-08-2018 om 14:58 uur

@Nckiie, hier net zo'n watje, ik heb dus (schrik niet:) een spin ergens, kon hem gisteren niet vangen, ben niet zo vlug in bukken en rende hij of zij onder een ladenkast, alles aan de kant gehad, niks dus.
Je snapt wel dat ik nu steeds overal kijk , iek rillingen krijg ik ervan.
Dus je ziet, je bent niet het enige "watje" :O)

03-08-2018 om 15:03 uur

@goudvisje :-*

03-08-2018 om 15:09 uur

@goudvisje oh wat erg! Zo heb ik een paar jaar geleden toen ik beneden sliep ook een spin gezien en ben over de banken naar boven gegaan en 2 dagen de woonkamer niet in geweest hahahahaha. Het was zo’n grote snelle brrrrrr

03-08-2018 om 17:56 uur

Ik ben ook meer benauwd de laatste weken, puur van de warmte
Meer last van de benen (gewoon uitslag onder steunkousen van de warmte)
Mag morgen gelukkig afkoelen in de sneeuwhal, lekker zitskiën

03-08-2018 om 20:17 uur

@Nckiie, ik zag het voor me, jij over de banken heen klimmend hahaha!ik liep net de keuken in en daar zat de spin(zelfs mijn man vond hem groot) recht voor mijn neus, man heeft hem weggehaald, brrrrr, nu maar hopen dat het deze was en niet z'n zus ;)ik ben er helemaal kriebelig van nu en de buren konden mij horen gillen.
@Dominique ,dat lijkt mij nu ook heel naar zitten steunkousen,wat ellendig de uitslag.
Het is ook gekkewerk met de warmte, morgen veel plezier in de sneeuwhal, heerlijk!

03-08-2018 om 20:28 uur

@goudvisje haha mijn ma heeft me staan uitlachen toen xD maar zo ging het echt! En brrrrr zo maar even dora of barbie kijken voor ik ga slapen xD met singulair droom ik al zo raar!
@dominique oh dat kan ik me voorstellen warmte-uitslag! En veel plezier morgen:D

Leg ik eind van de middag mijn benen omhoog heb ik volgelopen enkels... links veel erger dan rechts (sinds de laatste 2 operaties gebeurt dat vaker), ook mijn knie en kuit vond ik dikker. Dus daarna lekker met een icepack op mijn voeten naar Beauty and the beast gekeken:D heb ook erg warme benen en een warm hoofd, heel gek weer btw.
Net nog even mijn haar nat gemaakt, icepack erbij en zo overleven we hopelijk de nacht:) ohja en god straft meteen, mijn ma schrok tijdens de film en ik moest lachen en begon toen de rest van de avond als een zeehond te hoesten xD dus voortaan mag ik niet meer lachen om de schrikreacties van mijn moeder haha. Dan kijken we maar niet naar de funniest homevideos, want wij kijken dan naar mijn ma ipv naar de filmpjes:p haar reactie is altijd nog mooier!
Wat een heerlijk half onsamenhangend verhaal schrijf ik weer hahaha

Hopelijk kan iedereen goed slapen:) welterusten!

04-08-2018 om 11:01 uur

Wat een verademing! Vandaag zonder pijn en niet benauwd wakker geworden:D na het douchen wel wat benauwd, maar ben hier echt blij mee:D
Ik blijf wel lekker binnen met de airco aan, het mij weer iets te warm binnen. Gelukkig zakt de temperatuur zeer waarschijnlijk komende week:D sorry Stefanie, geniet nog even zolang het kan!

04-08-2018 om 11:17 uur

Ik heb ook behoorlijk last van de warmte hoor. Alweer weken rustig aan wegens kortademigheid en de laatste week weer aan huis gekluisterd door de kortademigheid.
Zelfs mijn longrevalidatie is daarom stopgezet door de fysio. Mijn saturatie was veel te laag, rond de 92% en met de warmte was fysio toch een risico op grotere benauwdheid. Nu weer aan een stootkuur Pretniso en AB om de boel weer te kalmeren. En is het niet van de warmte dan wel van de Pretniso dat ik bij het minste al totaal doorgezweet ben, gatver...

Maar het is en blijft een mooie zomer, iedereen sterkte! Voor je het weet is het alweer november en denken we met weemoed aan het zonnetje terug!

04-08-2018 om 16:16 uur

@Nckiie gelukkig gaat t weer beter! Houden zo en er staat buiten inmiddels een lekker windje.
@MiraNovember goed dat je longrevalidatie is stop gezet. Toen ik revalideerde werd de revalidatie altijd stil gelegd vanaf 26 graden. Dit omdat je lichaam niet goed kan herstellen en het teveel kost. Ga maar 3 x 10 min. Lopen buiten is wat ze zeiden.
Succes iig.

Ik heb niet alles teruggelezen heb er de concentratie voor. Het leven gaat een beetje aan mij voorbij. Van de week zat ik op de tram te wachten en vergat vervolgens om in te stappen. Gisteren echt een jank dag gehad, vandaag geen tranen maar compleet gesloopt. Ben de dagen kwijt. Ik mis mn goede vriend in de kleine dingen. Sprak hem bijna iedere dag...dat is niet meer. Raar.

Ben gisteren bij mijn HA geweest. Hij heeft voedselintolerantie testen aangevraagd, laat testen op een bacterie in de maag en mijn lever waarde omdat deze vorige bloedafname iets verhoogt was zonder aanwijsbare oorzaak.

Wel iets heel bijzonders, ik las een intervieuw met iemand uit 2014 en dacht die persoon moet ik spreken die kan mij verder helpen op mijn pad. Het was en is zo een sterk gevoel. Ik ben op onderzoek uit gegaan, contact gelegd met het secretariaat van die persoon. Die hebben mijn mail naar de betreffende persoon door gestuurt en binnen 12 uur kreeg ik een bericht dat het mogelijk is elkaar te ontmoeten.
Mijn visie als iets makkelijk verloopt is het de juiste weg. Ben heel benieuwd.

Heel veel succes iedereen, beterschap en of een knuffel!

04-08-2018 om 19:07 uur

@dine1977 het zal een rollercoaster van emoties zijn de komende weken, sterkte!
En bijzonder hoe mensen zo op je pad kunnen komen:)
@MiraNovember gelukkig wordt het vanaf donderdag weer wat aangenamer qua temperatuur:)

Vandaag maar 1x extra hoeven puffen ipv 3-4x:D Dus ik ben er zeer tevreden mee! Gewoon binnen blijven met de airco aan, dan gaat het goed:P