Hoe voel jij je vandaag? #157

03-08-2018 om 18:12 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #156

De reacties zijn gesloten.
03-08-2018 om 11:12 uur

@goudvisje ik zou niet weten hoe ik de pijn moet beschrijven, maar brandend kan ik me wel een beetje in vinden ja.

Weet je wat ook niet goed is voor je benauwdheid, een op hol geslagen vlinder in je huis xD ik ben gewoon bang voor die vlinder haha, hij vliegt als een dolle op hol geslagen wesp rond en krijg hem mijn huis niet uit. Hij heeft erg veel moeite moeten doen om binnen te komen en kreeg een hersenschudding want hij vloog tegen de ventilatorlamp aan en daarna werd het nog erger... wil hem zo graag veilig naar buiten helpen, ben nu aan het bedenken hoe

03-08-2018 om 11:39 uur

@goudvisje ik vind het een brandende, snijdende pijn.. Heel veel plezier dit weekend en lekker genieten.
@Nckiie ik zou me niet te druk maken met die vlinder, die redt zichzelf vast wel..
@Stefanie wat een feestje voor je het wordt steeds heter.
@besje1969 ik vind die keuzes maken ook zo moeilijk, aan de ene kant wil je zo graag maar je weet eigenlijk ook dat het niet goed is...blijft moeilijk.. Sterkte vandaag.

Zit nu in de auto op de terugreis, airco aan.. Hoop dat ik niet ziek ga worden maar anders is het niet uit te houden. Door de benauwdheid, kortademigheid zit ik weer in een hoge ademhaling alsof ik mezelf opblaas...ook zo moe, zo maar goed uitrusten..

03-08-2018 om 11:45 uur

@Bloempje74 ik ben maar op de gang gaan zitten xD kan die vlinder lekker zijn paniek eruit vliegen zonder dat ik in paniek raak haha. Beetje stom maar alles wat zo debiel heen en weer fladdert krijg ik de kriebels van...
Rust zo lekker uit en hopelijk krijg je geen last van de airco!

03-08-2018 om 13:14 uur

@Nckiie, ik vind vlinders prachtig maar indd wel buiten!, ik vind sowieso al die kruipende en vliegende insecten niet zo fijn.
@Bloempje74 , herkenbaar dat gevoel van opblazen, omdat je sneller hapt naar lucht en te weinig tijd om uit te ademen hebt, erg vervelend gevoel.
Ga volg week fijn genieten aan zee! Hopelijk doet het je goed.
@Anna50, ook sterkte, ik piep en kraak ook meer en hoest ook geregeld, ik zelf wijt het aan het warme weer, vooral bij inspanning is het nu erg zwaar.

03-08-2018 om 13:26 uur

@goudvisje Ik liet net de hond uit, maar het ging zowat niet. Was blij dat ik thuis was. ff rustig zitten en toen ging het wel weer. Hoesten valt wel mee, maar die benauwdheid als ik buiten ben... niet te doen. Atrovent die ik een kwartier voordat ik de hond uitliet pufte, werkte niet. Ik hoop niet dat ik achteruit ben gegaan. :(

03-08-2018 om 14:24 uur

@Anna50, ik ben ook extra benauwd, alleen kom in vandaag helemaal niet buiten, behalve vanochtend om 9 uur 1 kopje koffie en s avonds laat pas weer.
Met een hond moet je wel natuurlijk.
De pufjes helpen bij mij ook minder nu, als je het niet vertrouwd evt huisarts bellen maar zelf denk ik dat ik extra benauwd ben door t weer.
Dit betekent niet altijd ook achteruitgang,als het weer wat koeler is kun je bekijken of het minder wordt, het is nu echt uitzitten he? Zo saai en vermoeiend!
Sterkte hoor, valt niet mee!

03-08-2018 om 14:33 uur

@goudvisje Ja buiten zijn ze prachtig, alhoewel deze al niet moeders mooiste is. Maar als ze als een gek binnen fladderen en tegen je aan fladderen, dan ben ik weg xD Spinnen ben ik echt doodsbang voor en alles wat vliegt vind ik ook eng hahaha, behalve een strontvlieg:P Ik ben een watje hahahahaha, moet eigenlijk ook keihard om mezelf lachen in zo'n situatie haha

03-08-2018 om 14:49 uur
Reactie op goudvisje

@Anna50, ik ben ook extra benauwd, alleen kom in vandaag helemaal niet buiten, behalve vanochtend om 9 uur 1 kopje koffie en s avonds laat pas weer.
Met een hond moet je wel natuurlijk.
De pufjes helpen bij mij ook minder nu, als je het niet vertrouwd evt huisarts bellen maar zelf denk ik dat ik extra benauwd ben door t weer.
Dit betekent niet altijd ook achteruitgang,als het weer wat koeler is kun je bekijken of het minder wordt, het is nu echt uitzitten he? Zo saai en vermoeiend!
Sterkte hoor, valt niet mee!

Thanks, kan wel huilen vandaag.

03-08-2018 om 14:55 uur

@Anna50, ik zei laatst precies hetzelfde tegen iemand, kan wel huilen om deze zomer, zit meer binnen dan ooit.
En een keer huilen lucht soms heerlijk op! Die benauwdheid en moeheid nekt je soms zo, vooral omdat het nooit stopt meer en sommige dagen nog wat erger is.
Probeer zo lief mogelijk voor jezelf te zijn:eet een broodje ipv koken, verwen jezelf met een lekker voetenbadje met koel water en lees een mooi boek of kijk leuke tv.
Als je te benauwd wordt en het niet vertrouwd ,natuurlijk de HAP bellen, even overleggen kan altijd.
Sterkte en een dikke knuffel!