Hoe voel Jij je vandaag? #154

07-06-2018 om 03:28 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #153

De reacties zijn gesloten.
15-07-2018 om 18:53 uur

Jeetje @Daantje dat is wel even schrikken, gelukkig is het goed afgelopen .
@Nckiie hoe gaat het met stoppen van medicatie?
Gelukkig heb ik geen last van buren die bbqen of roken helaas wel woonboten die voor de deur liggen (winter maanden rokende houtkachels) en nu veel varende ( bbq) boten en die kunnen ook flink roken en dat trekt soms toch naar binnen.

Vandaag erg moe en benauwd, denk dat ik toch te ver over mijn grenzen gegaan ben gisteren..zo maar weer lekker naar bed dit is niet mijn dag.

Iedere zieke beterschap en die het nodig heeft een knuffel.

15-07-2018 om 20:20 uur

@Bloempje74 gelukkig vandaag alleen tiotrus hoeven stoppen en wel iets benauwder, maar gelukkig valt het allemaal nog mee. Wel moe, maar kan ook nog van vrijdagavond komen en door het warme weer. Nog maar 2 dagen, morgen stoppen met de foster...
Een knuffel voor jou en hopelijk gaat het morgen weer beter!

16-07-2018 om 13:40 uur

@Nckiie , dat valt niet mee stoppen met foster denk ik, net nu met die warmte.
Doe het maar heel rustig aan, hopelijk valt het mee, sterkte!

16-07-2018 om 14:08 uur

Ik lees net dat het volgende week waarschijnlijk 40 a 42 gr wordt... dat is heel heet :bz

16-07-2018 om 14:14 uur

Ik las het ook, wel maar heel klein kansje,vind 38 graden meer dan genoeg :))
Dat wordt in de ligstand met voetenbadjes en heul veul ijsjes, dat dan weer wel

16-07-2018 om 14:41 uur

@goudvisje dat valt inderdaad niet mee, heb gelukkig vernevelingen nog, maar morgen ook niet. Ik kan niet wachten tot het morgen weer voorbij is!
@Stefanie Haha die 40-42 graden is inderdaad maar 2% kans en zo goed als ze het weer hier voorspellen, zal het vast wel regenen hahahaha

Blegh zo voel ik me, het ging eind vorige week eindelijk weer goed en nu weer hoesten, heel hees (komt elke keer zodra de benauwdheid toeneemt), benauwd en ben moe... En als dat niet genoeg is, werkt de pijnstilling momenteel ook niet genoeg:( ik ben aan het aftellen tot na het onderzoek morgen!

16-07-2018 om 15:08 uur

@Daantje dat is schrikken gelukkig goed afgelopen! Je moet er idd niet aan denken dat je weer opnieuw moet beginnen als je net klaar bent.
@Nckiie sus6 morgen en daarna vlug weer aan de meds!

Ik voel mij compleet...ik weet het niet hoe ik mijn voel...moe, hoofdpijn, missleijk, verslagen en toch ook weer niet.

Mijn goede vriend heeft vandaag zijn rust mogen vinden. De strijd is voorbij. Dankbaar voor wat we samen hebben neergezet, zeker de afgelopen 9 maanden. Dankbaar dat we vrienden zijn geweest. Van alles schiet er door mij heen, ik laat een traan, ik lach het mag, ik laat het er zijn.

Voor iedereen die het nodig heeft beteschap en of een knuffel!

16-07-2018 om 15:55 uur

@dine1977 dankje ik neem alles ook meteen mee ja:)
En heel veel sterkte en een dikke knuffel!

16-07-2018 om 16:10 uur

Sterkte met je verlies

16-07-2018 om 16:12 uur

42 gr alleen in buitenland meegemaakt wat zalig was aan zee en zwembad. Zou t wel leuk vinden voor 1x hier. Zwembad, ijsjes, ijsjes, zwembad, ijsjes.... zwembad haha.