Hoe voel Jij je vandaag? #154

07-06-2018 om 03:28 uur Gesloten

Dit bericht is verplaatst van: Hoe voel jij je vandaag? #153

De reacties zijn gesloten.
15-07-2018 om 09:54 uur

Moest laatst nog aan jullie denken, ik ging naar bed en het leek wel of ik in een rookoven terecht kwam qua geur pfff ergens een bbq mislukt ofzo!! Gelukkig heb ik er geen last van anders kun je een nacht naar de bank verkassen!

15-07-2018 om 10:23 uur

@Stefanie, goed bbq-en is ook een kunst hahaha, ja t is op moment wel lastig, er is er altijd wel 1 aan t bbknoeien, en in de winter hebben ze de vuurkorfen aan voor de buitenrokers.
Ik lig ook geregeld op de bank als aan de slaapkamerkant teveel overlast is, gelukkig heb je er geen last van.
Ze kunnen ook niet allemaal rekening houden met mij dus probeer mij er niet druk over te maken, sommige dingen kun je niet veranderen.
Van een goed stukkie vlees geniet ik zelf ook wel :)

15-07-2018 om 10:44 uur

@stefanie oh wauw! Gelukkig heb je er zelf geen last van:)
@goudvisje Ik heb mazzel dat ik aan de voorkant slaap. Onze voortuin grenst wel aan een hoekhuis die in een hoek van 90 graden erop staat, maar van hun bbq heb ik eigenlijk nooit last. Daar heb ik wel heel erg mazzel mee! En als de buren de bbq aanzetten doe ik vaak gewoon de deur dicht, gelukkig doen ze het niet elke dag haha. Nadeel dat ze ook nog eens roken xD. In de winter hebben ze een elektrische kachel achter in de tuin, dus dan hebben we gelukkig nauwelijks last ervan. Ze hebben achterin de tuin een overkapping gemaakt waar ze dan vaak gezellig zitten te roken, alleen als de wind onze kant op staat is het wel vervelend. Maar beter achter in de tuin dan net voor de deur:D

15-07-2018 om 11:01 uur

We lagen net in bed toen er aangebeld werd, politie voor de deur. Er was brand in ons portiek en we moesten naar buiten. Sta je dan buiten in pyjama. Schuin boven ons was een keukenbrand, drie brandweerwagens voor de deur. Veel rook en vieze plastic lucht. Gelukkig hadden we aan de voorkant geen ramen open. We mochten na een half uur weer naar binnen.

Bij ons in huis viel het mee met de stank. Wel last van mijn ogen en keel en de was die op het balkon hing maar opnieuw gewassen maar gelukkig geen last van mijn longen of schade in huis maar wel schrikken.

15-07-2018 om 11:07 uur

@Daantje, dat is schrikken, gelukkig weinig last behalve een nieuw wasje.
Dus je had een pyama feestje :) buitenshuis.
@Nckii, gelukkig valt er mee te leven, hier net zo, ik probeer gewoon op te letten dat ik ramen dicht heb en verder is het een beetje leven en laten leven :)

15-07-2018 om 11:37 uur

Zou wat zijn Daantje als net je nieuwe plekje de fik in gaat X_X

15-07-2018 om 12:13 uur

@Daantje wow dan schrik je je ook wild! Kan me voorstellen dat je last van je ogen en keel had. Gelukkig hadden jullie de ramen dicht aan de voorkant. He bah echt een nachtmerrie zoiets!
@goudvisje inderdaad:) ik vond het drumstel van de buurjongen veel storender hahahaha maar volgens mij is hij gelukkig door naar de volgende fase

15-07-2018 om 18:06 uur

Ik reageer even niet op iedereen, maar voor iedereen die het nodig heeft beterschap en sterkte gewenst.

15-07-2018 om 18:09 uur
Reactie op Stefanie

Zou wat zijn Daantje als net je nieuwe plekje de fik in gaat X_X

Ja, was echt niet blij geweest als we weer opnieuw hadden moeten verven en behangen of nog erger. Gelukkig de verzekering wel al aangepast.

15-07-2018 om 18:19 uur

@Daantje , ik lees nu pas wat er gbeurd is, zo dat is schrikken, gelukkig geen schaden en gelukkig dat je geen last van je astma hebt gehad