Heeft er iemand poliklinische longrevalidatie in Hornerheide (CIRO) daar op locatie gedaan?

29-08-2016 om 10:14 uur

Beste allemaal,

Ik vroeg me af of iemand poliklinische longrevalidatie in Hornerheide (CIRO) heeft gedaan?
Ik bedoel dan in Horn, op locatie zelf, omdat mijn ziekenhuis geen longrevalidatie aanbied
dus dat betekend dan ongeveer 8 weken , 5 volle dagen in de week (08:30-17:30), poliklinische behandelijk.
Klinische is geen optie voor mij.

Ik vroeg me af hoe zwaar dat is, zal dan elke dag voor 0500 op moeten staan.
Woon gelukkig maar een half uur ongeveer ervan af volgens google maps. Maar weet natuurlijk niet hoe het reizen in werkelijkheid zal gaan.

Mijn andere optie zou Adelante kunnen zijn, maar die richt zich alleen op fysieke opbouw, vind het wel fijn als er ook naar andere aspecten wordt gekeken en als er toch longarts/verpleegkundige etc aan wezig zijn.
Maar dat zou wel kwa werk veel beter uitkomen want dat is gewoon maar 3 dagen in de week een dagdeel.

erg moeilijke beslissing!
advies en ervaring van hart welkom =)

groetjes Nerdin

Login of registreer om te reageren
15-07-2018 om 15:53 uur

beste hedje, Ik word binnenkort ook de hele week intern behandeld in hornerheide. Kun je me een beetje vertellen over het dagritme en hoe zit dat met slapen? Is er enige vorm van privacy ? sterkte met je man.
groet omabowie

Login of registreer om te reageren