Heb jij nog gesport vandaag? #55

26-05-2018 om 17:51 uur Gesloten

En hier maar weer verder.

vorige

De reacties zijn gesloten.
09-06-2018 om 18:52 uur

Top End

Ik heb vandaag een aantal uur door Haarlem heen gelopen
Veel oude geveltjes, leuk om te zien
Terugweg veel ziekten dommelen in de trein
Morgen een fietstocht van de skiclub met als afsluiting een buffet er achter aan

09-06-2018 om 18:52 uur

Top Ems natuurlijk

14-06-2018 om 07:40 uur

Dankjewel allemaal!
Domi, wat heerlijk, langs de geveltjes wandelen, al vind ik t buffet ook wel erg leuk.
Goudvisje en nckie, succes... en plezier!

Wordt hier nog meer gesport????

Zelf vandaag weer in de fitnesshal gezweet. Nog niet alles op volle kracht.....

14-06-2018 om 18:55 uur

Ik sport minder vanwege het klussen in mijn nieuwe huis wat ook fysiek zwaar is en veel energie vraagt. Ben al een hele tijd niet wezen roeien. Ik sport wel nog bij de fysio, net weer geweest. Dat gaat ook een stuk beter als je uitgerust bent. Ik probeer wel fit te blijven maar heb ook energie nodig om van mijn huis een paleisje te maken.

15-06-2018 om 09:01 uur

@Ems wat fijn dat je het sporten in de sportschool weer hebt kunnen oppakken!
@Daantje Thuis klussen is krachtsport!

Ik sport nog steeds op de maandag bij de fysio en thuis op mijn zolder.
We zouden morgen met vakantie gaan naar de Spaanse Pyreneeën, maar mijn moeder gaat heel snel achteruit (er is 24-uurs terminale thuiszorg aangevraagd.....) en wij, als familie doen de 24 uurs zorg/aanwezigheid tot de professionele zorg start zolang zelf . Voordeel van een grote familie!

17-06-2018 om 17:27 uur

Vandaag met mijn neef een wandeling gemaakt, kustpadroute van lauwersoog naar peassens moddergat. Ongelooflijk mooie route langs de waddenzee, over de kwelder en koffie op t terrasje

18-06-2018 om 19:28 uur

Vanmiddag 1,5 uur in de sportschool bezig geweest
Morgen naar Landgraaf lekker de sneeuwhal in
Donderdag weer naar de sportschool

19-06-2018 om 19:47 uur

Je gaat lekker domi!

Ook vandaag heb ik gewandeld. Ik krijg weer fijne wandelconditie :-) vandaag een stuk van t kustpad, van nieuweschans naar termunten. Veel veldleeuwerikken in de lucht, bakje thee op een 'rustpunt', en zeker 150 zeehondjes op een strandje speciaal voor zeehondjes.

Het kustpad loopt van grens duitsland in groningen tot belgie, zeeuwse eilanden. erg leuk om zo nederland te zien, en te ontdekken.

23-06-2018 om 20:00 uur

Nou het zitskiën ging voor geen meter, stond iedere keer achterste voren of ik lag plat op mijn plaat
Hopelijk de volgende keer beter
Wintersport is van de week weer geboekt

Donderdag ook niet naar de sportschool geweest, kwam om van het werk
Volgende week weer

Maar Ems, jij loopt ook heel en wat af
Toppie hoor

25-06-2018 om 10:08 uur

Wat een goed vooruitzichg domi, dat je skivakantie weer is geboekt!

Net een rondje gefitnesst. Ging lekker