Morgen de dag van de uitslagen, weet niet hoe ik me moet voelen

24-06-2018 om 17:34 uur

Morgen om 11.45 krijg ik de uitslag van al mijn onderzoeken van afgelopen week, o.a. ct scan, bloed prikken, longfunctie test enz. Vraag me zelf af hoe me voel, de spanning begint te komen en vrees dat ik vannacht weinig zal slapen en dat morgen ochtend het heel lang duurt voordat het 11.45 is. Maar ik voel wel dat er iets aan de hand is met mijn longen, maar je blijft hopen, misschien wel tegen beter weten in, de kans dat morgen vroeg mijn wereld in stort is zeker aanwezig, de laatste dagen vraag ik me vooral af waarom ik, ben altijd gezond geweest, nooit gerookt of gedronken, maar mogelijk wel een enge ziekte.
Je probeert je voor te bereiden, maar lukt toch niet, je bedenkt allerlei scenario's, goede en hele slecht.

Ik merk dat ik de uren al begin af te tellen.

Login of registreer om te reageren
24-06-2018 om 17:56 uur

We zullen voor je duimen, het is heel logisch dat je aan het aftellen bent! Laat je ons de uitslagen nog even weten. Wens je heel veel sterkte morgen.

Login of registreer om te reageren
24-06-2018 om 19:58 uur

@smiljana1979
Sterkte morgen, wij leven met je mee.
Hoe de uitslag ook is, laat wat van je horen.

Login of registreer om te reageren
24-06-2018 om 21:32 uur

Waarschijnlijk kennen we allemaal dit gevoel wel. Er gaat van alles door je heen he? Het ene moment weet je zeker dat het slecht nieuws is en het andere moment pep je jezelf op dat het misschien meevalt.
Probeer toch zo rustig mogelijk te blijven. Moet je alleen of gaat er iemand met je mee?
Veel sterkte!

Login of registreer om te reageren
Moderator
27-06-2018 om 15:06 uur

Zijn altijd moelijke dingen wachten op uitslagen. Kan niet anders dan je succes wensen en maak je niet bij voorbaat te druk!

Login of registreer om te reageren
07-07-2018 om 21:57 uur

2x een topic openen, allerlei reacties krijgen en op beide topics niet 1x reageren vind ik echt onbeschoft ongeacht de uitslag. Dit is de reden waarom ik vaak niet eens reageer... jammer zo!!

Login of registreer om te reageren
Moderator
08-07-2018 om 06:59 uur

Stefanie. Ik begrip je gevoel maar je weet natuurlijk niet wat de reden is. Misschien viel alles mee en is er geen reden om op het forum te komen of het is juist helemaal fout. Sommige leden zoeken ook alleen op dat moment even 'medeleven' en zoeken het daarna bij familie.

Login of registreer om te reageren