Nieuwe gebruikers

16-06-2017 om 08:20 uur

Er komen vaak nieuwe gebruikers wellicht is het handig om een gebruiksrichtlijn zonder betuttelend of belerend te zijn ergens aan het begin te zetten. Het komt steeds vaker voor namelijk dat nieuwe gebruikers berichten dubbel plaatsen of zich niet voorstellen.

Login of registreer om te reageren
11-06-2018 om 14:08 uur

ben ook nieuw hier maar de berichten zijn allemaal oud en van vorig jaar
had gehoopt dat ik een wat actiever forum zou aantreffen
heb ook het idee dat er geen leden meer zijn erg jammer
had graag gepraat met anderen die kinderen met astma hebben..
gr jeanette

Login of registreer om te reageren
11-06-2018 om 14:30 uur

Welkom hier Jeanette, hoezo allemaal oude berichten?er wordt hier toch dagelijks dingen gedeeld of bedoel je een specifiek onderdeel?
Er zijn leden genoeg, alleen is een ieder vrij om te lezen en schrijven wanneer hij/zij wil,niks is verplicht.
Dat maakt het juist een prettig forum.
Ik hoop dat je er toch iets aan hebt, groetjes, Jolien

Login of registreer om te reageren
11-06-2018 om 14:46 uur

@jvdspoel
Welkom Jeanette,
hier wordt dagelijks gepost, gereageerd in zeer verschillende topics.
Ik zou zeggen: voor ieder wat wils en niks moet.
Het informeren en helpen op wat voor manier dan ook staat voorop.
Veel plezier en sterkte en er zijn topics die je zullen aanspreken

Login of registreer om te reageren
11-06-2018 om 15:51 uur

Janette welkom op het longforum, ben blij te lezen hoe je over dit forum denkt en begrijp dat we van jou een dagelijkse bijdrage gaan krijgen alvast mijn dank daarvoor en ben ik naar jouw bijdrage erg benieuwd.

Login of registreer om te reageren
11-06-2018 om 21:05 uur

Ik ben nu een tijdje lid en ben jong en redelijk snel wegwijs op het internet, maar ook ik moest even zoeken. Net als jeanette dacht ik in het begin dat er veel oude berichten stonden, tot ik had gevonden hoe je bij recente topics komt. Dan lijkt het forum ineens te leven:D
Ik kan me wel voorstellen dat nieuwe gebruikers in het begin wat problemen ervaren.
Het voorstellen zou leuk zijn als iedereen dat doet, maar vrijblijvend trekt meer mensen denk ik. Maar ik snap je punten Marcus en ben het er op grote lijn ook wel mee eens!

Ik voelde me in het begin soort van guppie in een grote zee en heb veel gelezen en gekeken en toen wat gepost en zo mijn weg gevonden naar de rest. Maar het was wel even zoeken.

Login of registreer om te reageren
Moderator
12-06-2018 om 05:09 uur

Tips zijn altijd welkom he :)
Dan kan ik altijd nagaan wat er mogelijk is!

Login of registreer om te reageren
12-06-2018 om 07:18 uur

Ik blijf erbij @Gwenny dat er een mogelijkheid zou moeten zijn om likes/dislikes en enkele gradaties daar tussen te kunnen geven.
Zoiets zou laten zien waar je zelf staat in de community maar zal ook de sfeer verbeteren zodat er eens meer gelachen wordt. Dat mis ik namelijk hier.
Nu is een (long)ziekte niet iets om over te lachen. Dat weet ik ook wel maar lachen zelf is goed voor de ziekte.
Ziekte brengt al genoeg stress. Lachen dus.
Misschien dat lachen er ook voor kan zorgen dat hier niet af en toe de boel ontspoort.
Dat allemaal gezegd hebbende met de beste bedoelingen.

Login of registreer om te reageren