Heb jij nog gesport vandaag? #55

26-05-2018 om 17:51 uur Gesloten

En hier maar weer verder.

vorige

De reacties zijn gesloten.
26-05-2018 om 17:58 uur

Bij mij bij de fysio is airco en dat is over het algemeen goed te doen.

Als ik ga roeien, ga ik in de ochtend of avond en dat vind ik heerlijk met warm weer. Op het water is het toch koeler.

Vanmorgen uiteindelijk niet gegaan omdat mijn roeimaatje afzegde, toen maar gaan klussen in ons nieuwe huis.

28-05-2018 om 21:23 uur

Vandaag bij de fysio geweest, ging wel redelijk goed:) fietsen op de hometrainer gaat al wat sneller, kracht was vandaag wat minder maar het kan altijd slechter. Helaas geen airco daar, maar om 12 uur was het nog goed te doen gelukkig in de zaal!

29-05-2018 om 20:26 uur

Lekker 2 dagen gewandeld op Schiermonnikoog.
De warmte thuis, daar kan ik slecht tegen.. op Schiermonnikoog is t altijd koeler, zeewind en bijna geen hooikoorts

29-05-2018 om 20:36 uur

Klinkt heerlijk @emsepems

04-06-2018 om 08:27 uur

@Ems Wat heerlijk effe naar Schier. Nog leuke vogels gezien?

Ik ben zoals iedere maandag naar het sportzaaltje van de fysio geweest. Lekker gesport.
Ik ben blij dat t niet meer zo heet is; ik was echt sloom verleden week.

04-06-2018 om 10:03 uur

OmaAkkke, tapuiten die steeds voor me uitvlogen, veel lepelaarjongen in het nest, veldkeewerikken hoog in de lucht, boze wulp die krijsend om me heen vloog en op de balg heeeel veeel 3teenstrandlopers..... en mijn eyecup van de kijker verloren op de balg. Gelukkig heb ik een swarovski en heb gratis 2 nieuwe eyecups op mijn kijker gekregen. super.
De dode zeehond was minder mooi

Vandaag naar de stad gefietst met de ebike op hoogste ondersteuning. Heerlijk. Nu jonge ooievaars in t nest gezien. Zo leuk!

04-06-2018 om 10:04 uur

Morgen ga ik 3 dagen pieterpad lopen. 2 etappes doe ik nu in 3 dagen, dit omdat ik zo ziek ben geweest en nog niet de conditie heb van voor t ziek zijn

08-06-2018 om 19:37 uur

Afgelopen dagen heb ik heerlijk gewandeld in limburg, veel in dd bossen dus schaduw.. Nog 4 etappes te gaan en 't pieterpad heb ik helemaalmgelopen

08-06-2018 om 20:17 uur

Wow Emsepems, dat is straks toch mooi weer in the pocket! Echt fijn voor je.
Ik ben weer een voorzichtig aan de fysio fitness begonnen, ik was nederland in beweging ook een beetje zat hihi...
Het ging nog redelijk ook voor mijn doen, dus best blij

08-06-2018 om 20:40 uur

Goed bezig @emsepems ! En jij ook @goudvisje
Ik ga volgende week weer naar de fysio, deze week was hij op vakantie en mocht ik zelf ook even een weekje vrij (heb helaas geen onbeperkt aantal behandelingen).