ciprofloxacine 750

16-05-2018 om 20:22 uur

deze kuur gekregen tegeb bacteriele infectie ...ben er erg akelig van mijn hele lijf doet zeer en moet steeds naar de wc ..iemand ervaring mee?..moest nog 2 tabletten maar ben gestopt ..is niet te doen

Login of registreer om te reageren
16-05-2018 om 20:33 uur

Gebruik je probiotica erbij? Heb je overlegd voor je gestopt bent?

Login of registreer om te reageren
17-05-2018 om 07:42 uur

nee geen probiotica gaat nu wel met naar de wc gaan alleen doet mijn hele lichaam zeer vraag me af hoe lang dat duurt ...lijkt wel of al mijn pezen ontstoken zijn kan me bijna niet bewegen ...heb wel gebeld met de longarts en gezegd dat ik stop ...ik moest er nog maar 2

Login of registreer om te reageren
17-05-2018 om 12:57 uur

Hoi Willemijn, Ciprox is een prima a.b. maar helaas kent het veel bijwerkingen. Ik voelde me tijdens de kuur steeds angstiger worden, als de telefoon rinkelde, kreeg ik al hartkloppingen. Ik kende mezelf nauwelijks nog. Later kwam daar enorme pijn in mijn borst bij met benauwdheid. Ik heb de longarts gebeld en hij adviseerde me om dan te stoppen. Ik had de kuur ook op 2 na afgemaakt.
Mij werd verteld dat na het slikken van Ciprox je pezen nog zeker enkele maanden heel kwetsbaar zijn. Dus balsporten (waarbij gesprongen wordt) en sprinten wordt afgeraden.

Login of registreer om te reageren
17-05-2018 om 17:15 uur

Ik heb enkele keren Cipro gehad en daar reageerde ik prima op. Ik reageer over het algemeen prima op antibiotica (afkloppen). Na een prostatitis moest in 6 weken Cipro slikken. Het voelde aan alsof ik speed had geslikt. Ik werd er zeer ondernemend en actief van.

Ik heb eens m'n cardioloog een raadseltje opgegeven:
Ik ben op vakantie geweest in Saint Cipro en Floxacine. Hoe was mijn vakantie?
Na enig denken zei hij: Je hebt in Frankrijk een ontsteking gehad.
Goeie cardioloog...................

Login of registreer om te reageren
18-05-2018 om 07:40 uur
Reactie op Thirza

Hoi Willemijn, Ciprox is een prima a.b. maar helaas kent het veel bijwerkingen. Ik voelde me tijdens de kuur steeds angstiger worden, als de telefoon rinkelde, kreeg ik al hartkloppingen. Ik kende mezelf nauwelijks nog. Later kwam daar enorme pijn in mijn borst bij met benauwdheid. Ik heb de longarts gebeld en hij adviseerde me om dan te stoppen. Ik had de kuur ook op 2 na afgemaakt.
Mij werd verteld dat na het slikken van Ciprox je pezen nog zeker enkele maanden heel kwetsbaar zijn. Dus balsporten (waarbij gesprongen wordt) en sprinten wordt afgeraden.

mijn pezen zijn al aan de beurd alles doet zeer kan bijna niet meer lopen wil het nooit meer hebben dit middel

Login of registreer om te reageren
18-05-2018 om 14:54 uur

Oppassen dan de komende maanden Willemijn. Maar in deze conditie zul je niet zo snel springen denk ik. Maar ook te hard van een treetje afstappen kan een blessure veroorzaken.
Ik weet niet of dit echt onder allergie valt, maar je hebt wel duidelijk heel veel last van bijwerkingen. Vermeld het op je medicijnlijst!

Login of registreer om te reageren
20-05-2018 om 12:22 uur

ja zal ik doen...heb nu ook geen altervatief middel er tegen als het niet over is ..heb al gevraagd om een vernevelaar voor ipraxa maar mijn la is er op tegen ..als ik dat gebruik af en toe bij de huisartsenpost gaat het meteen weken beter

Login of registreer om te reageren