Carpooler(s) gezocht Heerlen e.o.

01-05-2018 om 14:27 uur

Ik woon in Heerlen en ben voornemens om binnenkort aan een longrevalidatietraject deel te nemen in Zuyderland Kerkrade. Om de reiskosten te drukken, zoek ik mensen die ook deelnemen/gaan deelnemen in het bezit van een auto.

Login of registreer om te reageren
01-05-2018 om 15:33 uur

Je kan je reiskosten sowieso invullen bij je belastingaangifte.

Login of registreer om te reageren
11-05-2018 om 12:45 uur

Vroeger reed ik altijd mee via de liftcentrale ... misschien kan je een oproep plaatsen op meerijden.nu de site vind je hier of op samen rijden en die vind je hier. Daar kan je oproepen plaatsen voor carpooling maar ook delen van auto en vaker meerijden.

Dan reed ik gratis mee of was de vraag om ook een stuk te rijden naar Frankrijk en/of Spanje. De bestuurder was vaak dan een vader met caravan en het gezin ging met het vliegtuig. Dan zat ik voor 15,- gulden in Parijs.

Succes.

Login of registreer om te reageren
11-05-2018 om 18:28 uur

Hallo Marcus,

Dank je voor de tips.
Ik had het wel in mijn hoofd om naar zo'n sites te gaan zoeken, maar dacht dat ik het hier eerst maar eens moest proberen. Dan is het misschien wat veiliger om met mensen mee te rijden, die je beter leert kennen tijdens de training. Ik ben toch wat huiverig om bij vreemde mannen, in mindere mate bij vrouwen, in de auto te stappen. Zo zou ik nooit met die man met die caravan zijn meegereden. Voor een vrouw zit er toch altijd meer risico in en uiteraard was het vroeger misschien ook veiliger dan nu.
Mijn vervoersprobleem is nog niet opgelost, ik ga later verder zoeken, want mijn huishouding vraagt dringend veel aandacht van me de komende tijd.

Login of registreer om te reageren
07-05-2018 om 13:00 uur

Mogelijk start ik binnenkort met longrevalidatie in Zuyderland Heerlen. Daarom zoek ik mensen, die daar ook gaan starten of al reeds bezig zijn in het bezit van een auto. Ik heb geen auto.

Login of registreer om te reageren
21-06-2018 om 12:45 uur

Mag ik je vragen door wie dat werd vergoed?

Login of registreer om te reageren
21-06-2018 om 13:04 uur

Ik woon dus in Heerlen en zoek iemand om mee te reizen naar het ziekenhuis in Heerlen wanneer ik aan de longrevalidatie ga deelnemen. De startdatum weet ik nog niet.
Ook zoek ik iemand met wie ik kan mee reizen volgende week donderdag in de ochtend in het geval Arriva staakt.

Login of registreer om te reageren
28-06-2018 om 15:51 uur

Het is vandaag die 'donderdag in de ochtend', dat ik voor een afspraak naar het ziekenhuis moest.
Ik ben heel blij met jullie te kunnen delen, dat ik de afstand naar het ziekenhuis zelf uiteindelijk met de fiets/lopend heb kunnen afleggen nu er stakingen zijn bij Arriva. Ik heb nu helemaal geen beroep hoeven doen op de bus of de hulp van iemand anders (niemand bood zich overigens aan). Ik zat al een week in de stress voor het vervoer vanwege die staking.
Nu is het me gelukt! Het ging op de heenweg eigenlijk heel goed met ademhalen. Dat was rond 8.00 uur vanmorgen. De terugweg ging jammer genoeg wel weer moeizamer, zo rond de middag. Ik dacht, misschien ging de heenweg goed, omdat er niet zoveel bussen onderweg waren geweest waardoor de lucht niet zo vervuild was. En natuurlijk om 12.00 uur 's middags was er wel weer het nodige verkeer in beweging geweest.

Login of registreer om te reageren
28-06-2018 om 17:49 uur

Gelukkig is het gelukt @Anita2 en misschien speelt de warmte ook een rol? Hier in het westen was het al warm en vaak is het in Limburg dan nog warmer.

Login of registreer om te reageren