Longforum was niet bereikbaar

02-05-2018 om 08:34 uur

Menigeen zal er waarschijnlijk last van gehad hebben.
Gisteren werd de site steeds omgeleid naar een andere site gelukkig is het opgepakt en opgelost maar wilde het toch even laten weten
Hierbij ook de reactie van IT:

Dit hebben we maandag meteen opgelost en niemand zal sinds maandag (middag) meer omgeleid worden.
De "aanval" zelf was verder zonder gevaar.
Om dit in de toekomst te voorkomen zijn we de server nog wat verder aan 't dicht timmeren.
We waren hier vanwege de AVG toch al mee bezig. De errors op de longfonds site en op het longforum vanochtend kwamen daar dan ook door.
Deze zijn inmiddels allemaal verholpen en draait alles weer zoals normaal, maar dan dichtgetimmerd.

Crew LongForum

Login of registreer om te reageren
06-05-2018 om 08:34 uur

Mijn internet beveiliging zorgt dat de sites niet getoond worden en krijg een bericht van de beveiligingssoftware dat dit gebeurt, maar heb er wel last van. Bij de tweede poging ga ik direct naar het longforum.

Login of registreer om te reageren
06-05-2018 om 10:14 uur

Idem dito hier vanmorgen.
Lijkt me toch dat de ict'ers van het longfonds zich wat beter moeten inspannen, of de site off line halen.
Heb nu mijn viirusscanner opgestart, je weet maar nooit.

Login of registreer om te reageren
06-05-2018 om 10:47 uur

Mijn beveiliging slaat ook steeds alarm als ik hier kom?
Moet dan de site afsluiten en opnieuw aanklikken.

Login of registreer om te reageren
06-05-2018 om 11:40 uur

Ik heb een beveiligde internetverbinding en krijg ook regelmatig een melding maar wordt dan wel naar de beveiligde verbinding geleid.

Login of registreer om te reageren
06-05-2018 om 12:39 uur

Mijn anti virus programma blokkeert ook regelmatig het longforum, wegens een bepaalde "attack".

Login of registreer om te reageren
06-05-2018 om 13:12 uur

Ik dacht dat het aan mij lag tot ik dit zag! Al dagen last maar vanmorgen liep mijn hele mobiel vast!! Gelukkig opgelost, nu op laptop maar kom niet meer tot de 100% garantie gegeven wordt dat je spullen niet naar de klote gaan. Kan wel af en toe op het werk kijken, daar is een pc'tje meer of minder niet zo erg :)) ik vertrouw het absoluut niet meer.

Login of registreer om te reageren
Moderator
06-05-2018 om 20:50 uur

Ja klopt het is super vervelend maar er word aan gewerkt!

Login of registreer om te reageren
07-05-2018 om 09:18 uur
Reactie op tata

Mijn anti virus programma blokkeert ook regelmatig het longforum, wegens een bepaalde "attack".

Melding is: Web Attack:Fake Tech Support Website 181

Login of registreer om te reageren
Moderator
07-05-2018 om 12:33 uur

Het zou nu opgelost moeten zijn. Mocht je toch nog een melding hebben laat het direct weten!

Login of registreer om te reageren
07-05-2018 om 16:01 uur

hier werkt het weer na behoren. top dat het vlot opgepakt is.

Login of registreer om te reageren