Foster

11-08-2017 om 08:00 uur

Zojuist maak ik een nieuwe foster ( Voor voorzetkamer ) klaar en heb er opeens 1 met een teller erop, da's handig!

Login of registreer om te reageren
27-10-2017 om 16:36 uur

Een paar jaar geleden ook plotseling gezien dat er 180 pufs in zaten. De apotheek hier over ingelicht: zij wisten dat ook niet. Ik had dus een aantal malen de puffer 2 weken te vroeg weggegooid. Bleek het een "oostblokker" te zijn. Kon de bijsluiter niet lezen. Nu al weer een poosje de 120 pufs van de Foster Nexthaler 200/6.

Login of registreer om te reageren
08-12-2017 om 20:26 uur

Ha, ik ontdekte ook de teller op mijn nieuwe foster deze week. Superfijn. Stoppen jullie ook 10 pufjes voordat hj daadwerkelijk op is?

Login of registreer om te reageren
08-12-2017 om 22:20 uur

Ik stop bij 8 , helemaal tot 0 durf ik niet, ben bang dat t dan toch minder doet.
Fijn die teller he? Mag voor mij op alle pufjes komen

Login of registreer om te reageren
09-12-2017 om 01:11 uur

Oh nee, ik ga gewoon door tot 0... Maar was laatst wel een week benauwder. En ik gebruik de Qvar en Foster even veel op het moment dus vervang ze gelijktijdig. Misschien waren ze beide wel leeg. (die week was de Spiriva Respimat ook praktisch bij de 0). Ik ga het in de gaten houden!

Login of registreer om te reageren
09-12-2017 om 08:39 uur

Jol, bij veel mensen is de foster eerder op dan de fabrikant aangeeft. Daarom waren er veel mensen die bij fuf zonder teller eerder stopten.

Ik stop 10 pufjes voor de 0, heb ik bedacht

Login of registreer om te reageren
30-04-2018 om 17:40 uur

ik heb eigenlijk een vraagje over de Foster. Vlg. mij krijg ik er nogal veel zelfs : keelpijn van. Herkent iemand dit? ( of ik heb ergens anders voortdurend keelpijn door) . En zo ja : wat doen jullie tegen de keelpijn???

Login of registreer om te reageren
30-04-2018 om 19:41 uur

Bep, dat zou prima van de foster kunnen komen. Het staat ook in de bijsluiter. Goed mond spoelen is belangrijk, evrnals een voorzetkamer.

Kijk maar eens bij schimmrljnfectie onder de zoekknop, daar staan veel tips.

Login of registreer om te reageren
01-05-2018 om 16:35 uur

Dank je wel voor je reactie Emsepems. Ik ben er inmiddels achter dat het niet mjn keel kis die zeer doet, maar het strotteklepje. Is ook wat rood en er zitten een paar glanzende stippen op . Ik kan bijna moeilijk praten, en de pijn gaat tot in mijn oren en hoofd ook. ik ga mrg even bij de h.a. langs. Ik ga even kijken bij de topic hier.

Login of registreer om te reageren
10-05-2018 om 17:53 uur
Reactie op bep

Dank je wel voor je reactie Emsepems. Ik ben er inmiddels achter dat het niet mjn keel kis die zeer doet, maar het strotteklepje. Is ook wat rood en er zitten een paar glanzende stippen op . Ik kan bijna moeilijk praten, en de pijn gaat tot in mijn oren en hoofd ook. ik ga mrg even bij de h.a. langs. Ik ga even kijken bij de topic hier.

Was het een schimmelinfectie of andere infectie? Zo ja, best pijnlijk

Groeten,
Anne

Login of registreer om te reageren