tabaksfabrikanten

22-02-2018 om 10:07 uur Gesloten

Het OM gaat tabaksfabrikanten niet vervolgen.

De reacties zijn gesloten.
24-03-2018 om 19:46 uur

Je ontwijkt elke keer het beantwoorden van een simpele vraag, heel jammer!!!

11-04-2018 om 10:11 uur

Besteed jij echt daar aandacht aan Stefanie .
Ik heb 2 regels gelezen ... ik ontmoete zulke mensen .
Loop al een poosje in ziekenhuizen ... van af mijn baby tijd .

Als men wil stoppen dan stopt men .. maar lukt niet dan is het een ander zijn schuld .
Als het te laat is ja dan heeft men hem nooit goed in gelicht ( ik wist het niet ) en als men hun inlicht is dat juist de reden dat men door ging .. Bijna NOOIT eigen schuld . Kan en boek werk vol smoezen schrijven .

Ik heb eerste 20 jaar van mijn leven verpruts met zulke gasten ..
Daarna nog een 20 jaar geprobeerd redelijk in discussie gaan en ja ...
in tussen te vaak en te veel naar uitvaarten geweest . Te veel na bestanden gesproken .
Had pa en of ma ..Broer of zus maar beter geluisterd ! Ik heb al snel over een man of 8 ..
Elk toonde berouw .. Maar maar een droeg zijn lot met op geheven hooft .

Als feesten voor bij is betaal je de rekeking .. Hoe groter het feest hoe dikker de rekking .
Ik wis op mijn 12 al dat roken niet goed was ... ALS ik effen stopte voelde ik wel wat roken met me deed .
Nicotien jongen maakt meer kapot dan je lief is . Een van zijn laatste worden tegen mij ..
Hij herhaalde nog eens wat de Nicotien heeft tegen gehouden aan herstel .
Ja dat was hem al veel vaker verteld .
OF alleen door het roken hij ziek werd ?? . hij dacht van wel maar ja niet te bewijzen wellicht .
Het herstel .. te niet gedaan door nicotine ! PUNT .... zei die der achter aan ..
Maar met de dood voor ogen gingen zijn oren open .. ..
Wat ik er van geleerd is het is hun leven hun dood , verantwoording hebben ze af te legen bij hun naasten .
Aan mij gaat echt alle maal voor bij .. onder de noemer kansloos ..
Zelf bescherming is dat ... als ik ze veder niet ken hoef ik er ook geen afscheid van te nemen .

11-04-2018 om 13:23 uur

@Noorderling
Het is NIET de nicotine die dodelijk is.
Het is de "teer" die ontstaat bij verbranding die de schade aanricht.

11-04-2018 om 14:16 uur

correct balling!!

11-04-2018 om 14:20 uur

Balling, nog niet zo lang geleden heb ik geantwoord via het longforum op jouw mail, maar is niet gelukt denk ik. Mijn emailadres staat niet genoteerd bij deze site...zoiets?

11-04-2018 om 14:51 uur
Reactie op Laurina

Balling, nog niet zo lang geleden heb ik geantwoord via het longforum op jouw mail, maar is niet gelukt denk ik. Mijn emailadres staat niet genoteerd bij deze site...zoiets?

In de Inbox op deze site staat idd. geen antwoord van je.
Als je rechtsboven op het tweede symbooltje van links (enveloppe) klikt kom je in het venster voor persoonlijk contact.

14-04-2018 om 09:30 uur

Mag ik trouwens vragen waar en wanneer jullie je studie hebben afgerond ?
Internet en google is trouwens geen studie das de nieuwe bijbel . Waar men dat uit haalt waar men zelf baat bij heeft ..
Als je zulke uit spraken doet en mensen belooft dat nicotine niet zo veel kwaad doet dan MOET je wel een gedegen opleiding hebben gehad . Want je adviezen gaan over iemand leven en DOOD .

Tevens kan ik mijn longarts vragen met die universiteit contact op te nemen .
Ze hebben toch al een leven lang tegen mij gelogen als we het over nicotine hadden !
Ik loop er nog niet zo lang hoor 53 jaar nog maar !!
En ja al dat slijm op hoesten en benauwd zijn naar een rit in een auto met e-sigaret gebruikers .
Mijn ars had het mis .. ik moet maar bij jullie in behandeling …. Neem aan dat je je evt kinderen van af de geboorte zo een E-sigaret geven .. al het goeie wat dat bied wens je dan toch ook je kinderen ?

jonge jonge jonge .. In Amerika zijn zulke uit spraken strafbaar .

14-04-2018 om 11:38 uur

@Noordeling

Bericht bewerkt door Longforum Crew omdat externe links niet toegestaan zijn

14-04-2018 om 12:17 uur

Toch vreemd dat er in de onderzoeken waar je naar verwijst alleen meer gesproken wordt over hart- en vaatziekten. Over de longen wordt niets geschreven?
En Noorderling heeft gelijk, op het internet staat meer onzin dan waarheden. Gelijk wat je wil bewijzen, op het internet is altijd wel aan artikel te vinden dat schrijft wat jij graag wil lezen.

14-04-2018 om 13:08 uur

@IlseB en @Noordeling
Ik heb WEL een onderzoek over longen erbij gezet:
Bericht bewerkt door Longforum Crew omdat externe links niet toegestaan zijn

Internet is een afspiegeling van de wereld en in de wereld wordt idd. veel onzin verkondigd. Daarmee is niet gezegd dat alles op internet onzin is. Internet is een medium net zoals alle andere media alleen veel toegankelijker. Het is een vergaarbak van kennis maar ook onkunde. Zaak is het de betrouwbare informatie eruit te filteren want die is er wel degelijk.
Als je je concentreert op informatie van gerenommeerde internationale bronnen zoals universiteiten, onderzoeksinstituten (NCBI, RCP, CRUK), experts en wetenschappelijke tijdschriften (The Lancet bv.) dan kom je al een heel eind.