Medicinale wiet

10-06-2017 om 08:07 uur

Heeft er iemand ervaring met medicinale wiet inde laatste fase copd. Mijn moeder is uitbehandeld en vroeg me af of dit een optie zou kunnen zijn om verlichting aan de benauwdheid te te geven

Login of registreer om te reageren
12-12-2017 om 09:56 uur

IK gebruik het ook THC olie .Recept via HA en bestellen bij de transvaalapotheek.
Mijn COPD geneest hier niet van maar ik voel me stukken beter ,slaap beter en minder slijm .Moeite van het proberen waard

Login of registreer om te reageren
06-01-2018 om 22:11 uur

hoi liba59
ik las net jou berichtje over THC olie. en dat je een recept van de huisarts hebt gekregen,ik wist niet eens dat je dat via de huisarts kon krijgen,
ik heb het de laatste keer gevraagd over CBD olie, maar niet over THC de eerst volgende keer , ga ik het vragen aan haar
En nog een vraagje de Transvaalapotheek stuurt die het op of waar zitten die apotheken?
ik ben blij dat ik dit gelezen heb van jou, want 1 druppel THC olie verwijdt de longspieren he?
ik laat je nog weten als de longarts weer bij me komt wat ze zegt, want dat wil ik ook graag,en nog wat hoeveel druppels gebruik je?
en word je er niet high van?
lieve groeten van mij Muffin

Login of registreer om te reageren
26-01-2018 om 21:35 uur

hoi Liba59
nog even een vraagje, huisarts komt volgende week bij mij, maar ik heb ook zware pijnstillers, namelijk fentanylpleisters nu heb ik op de site gekeken en daar stond dat ik die pleisters in 1 keer gelijk moet halveren omdat je anders high wordt of nog erger, ik weet natuurlijk niet of jij nog andere heftige pijnstillers hebt gebruikt, dat zou ik heel graag van je willen weten,
wil je me aub een berichtje terug sturen?
lieve groet van mij

Login of registreer om te reageren
22-03-2018 om 05:14 uur

Hoi
Tegen angst is CBD geschikt er worden veel testen mee gedaan. THC kan je hallucinaties van krijgen en paranoide gedrag. Het is ook moeilijk om de juiste doses op jezelf af te stellen. En ik denk dat het meer de ontspanning is waardoor je beter ademt. De laatste fase klinkt ook wel zeer ernstig en kan je dan nog ontspannen...gewoon heel lief zijn voor je moeder en haar steunen. Maar de arts zou dat et beste weten alleen een die achter het gebruik staat van deze middelen.

Login of registreer om te reageren
23-03-2018 om 19:36 uur

Helaas wordt THC die door de huisarts is voorgeschreven niet meer door verzekeringen vergoed. Door de staat gekweekt en extract van gemaakt en gammabestraald, waardoor veel waardevolle bestanddelen worden vernietigd. Bovendien betaal je hoofdprijs. Staatsbedrijf heet Bedrocan.

Login of registreer om te reageren
26-06-2018 om 11:55 uur

Ook deze reactie is (bijzonder) laat, maar ik stuitte op deze vraag en wellicht kan het anderen nog helpen. Als het even kan zou ik producten met THC niet aanbevelen; naar gelang je eigen gemoedstoestand en chemische huishouding kent het diverse uitwerkingen; van een (zeer) ontspannen/slaperig/dromerig effect, tot gespannenheid, paranoïde gevoelens en idd hallucinaties en slechte lange termijn effecten.

Zoals hierboven ook al aangegeven; CBD olie wint steeds meer terrein als het gaat om (o.a.) ontspanning, pijnklachten, slechte eetlust. De hoeveelheid druppels die nodig zijn verschillen per persoon en sterkte van de wietolie. Hier wordt het imo duidelijk omschreven: https://www.cbddrogist.nl/cbd-wiki/

Login of registreer om te reageren
13-07-2018 om 08:03 uur

Ik lees veel over cbd en wietolie.Voor alle duidelijkheid, CBD is geen wietolie. In CBD zit zeer weinig tot bijna geen wietolie

Login of registreer om te reageren
16-07-2018 om 18:37 uur

Je kunt info vragen bij CBD spain. Ik gebruik daarvan zuivere cbd olie. Hier zit geen THC in. Zij kunnen veel vertellen. Ze staan op op Facebook.

Login of registreer om te reageren