[SC] Waar we verder wandelen....

06-02-2018 om 18:50 uur Gesloten

En hier weer nieuwe avonturen die je beleeft!

De reacties zijn gesloten.
Moderator
06-02-2018 om 18:51 uur

@Emsepems leuke wandeltocht van Appingedam naar Delfzijl.

06-02-2018 om 18:56 uur

Echt wel, mooi langs t damsterdiep. Leuk om te zien dat hier in vroegere tijden veel bedrijvigheid was, nu nog veel kloosters, herenhuizen, kerken .... appingedam is we een heel lief stadje hoor. Was er nog nooit geweest

Moderator
06-02-2018 om 19:03 uur

Appingedam is idd een parel van Groningen.
Alleen jammer dat het qua middenstand achteruit gaat.

06-02-2018 om 19:10 uur

Er waren hele leuke winkeltjes, maar zoals overal ook de zeeman en hema (waar ik nog een sale spijkerbroek heb gekocht voor 12 euro :-) )

Moderator
06-02-2018 om 19:14 uur

Altijd fijn die koopjes.
Het is realiseer ik mij nu al weer een tijdje geleden dat ik in Appingedam was.

Moderator
11-02-2018 om 18:55 uur

Dag allemaal.
Is het weekend al weer bijna voorbij.

11-02-2018 om 19:00 uur

Goedenavond.

Ik ga binnenkort eens goede/nette schoenen zoeken waarmee ik ook op een stageplek voor de dag kan komen :)
Zoek vooral iets voor in de zomer, want ik heb al nette zwarte enkellaarsjes voor de winter. Maar aangezien ik 10 maanden (sept - juli) stage ga lopen zoek ik iets voor eind lente/zomer. Vind die enkellaarsjes ietwat te warm als het 20-30 graden gaat worden, haha.

(En natuurlijk zorgen dát ik een leuke stageplek in de wacht ga slepen, ook heel erg belangrijk, haha :p )

Moderator
11-02-2018 om 19:09 uur

De stageplek lijkt mij het belangrijkste. :)

11-02-2018 om 19:11 uur

Misschien ballerina's, lelie? Ik zoek juist nog winterschoenen.

12-02-2018 om 18:40 uur
Reactie op trijnko

De stageplek lijkt mij het belangrijkste. :)

Ja dat klopt, haha! Die is absoluut het allerbelangrijkst.
Maar de schoenen zijn ook wel belangrijk. Ik draag in de zomer bijna alleen sneakers. En nou ja, die zijn heel comfortabel, maar niet supergeschikt. En ik heb wel goede zomerschoentjes gehad (en aan gehad op mijn 1e optiekstage), maar die zijn er niet meer. En mijn 2e stage was van september tot april en ik heb het toen gered met mijn laarzen en enkellaarsjes.

Reactie op Daantje

Misschien ballerina's, lelie? Ik zoek juist nog winterschoenen.

Dankjewel voor de tip!
Ik heb een jaar of wat geleden wel een soort ballerina's gehad (met een dingetje over de voet dat hij goed bleef zitten) en die waren eigenlijk wel heel geschikt. Maar die liggen al een paar jaar of zo in de prullenbak ;) Ik ga zeker eens kijken naar ballerina's! Daar had ik zelf ook al aan zitten denken.

Oh, winterschoenen.. Dat is volgens mij wel een klein beetje voorbij.. Maar ik heb in de kerstvakantie nog wel veel geluk gehad en in de opruiming hele leuke, geschikte enkellaarsjes voor een prikkie gevonden (en die laarsjes kan ik ook buiten stage heel goed gebruiken). Die gaan in de kast tot stage, dan blijven ze netjes :) Voor nu heb ik mijn huidige laarsjes nog wel, ze zijn niet meer supermooi, maar voor school kan het nog prima.