Hoe voel jij je vandaag? #151

26-01-2018 om 18:17 uur Gesloten

En hier maar weer verder.

De reacties zijn gesloten.
26-01-2018 om 18:38 uur

@Shadow wat een naar nieuws om te lezen. Heel veel sterkte en kracht de komende tijd.
Ik geef je bij deze een digi knuffel

27-01-2018 om 09:15 uur

@Shadow Geen leuk nieuws, wens je heel veel sterkte de komende tijd.

Aan iedereen die het moeilijk heeft of ziek is heel veel kracht, sterkte, beterschap gewenst!
En iedereen die het goed gaat geniet ervan!

27-01-2018 om 10:39 uur

@ Shadow. Dat is slecht nieuws. Heel veel sterkte.

27-01-2018 om 11:00 uur

Het is hart verwarmende jullie reactie op mijn slechte nieuws.
Dank jullie wel het doet mijn goed. Ik voel mij op het moment niet goed.
Heb vannacht slecht geslapen had erg veel pijn.
Mijn medicijnen zijn verhoogd en heb ook extra gekregen voor de zenuwpijnen.
Vanmorgen had ik het gevoel dat ik flauw ging vallen en ik heb verhoging bijna 38 graden.
Dit komt niet gelegen en hoop dat het gauw weer zakt want ga dinsdag onder narcose.
Alle zieke mensen beterschap en heel veel sterkte.

27-01-2018 om 11:16 uur

@shadow, dat kun je er zeker niet bij hebben nu,hopelijk kun je wat slaap in halen.
Die pijn maakt het ook extra zwaar.
Sterkte en de duimen blijven draaien voor je! Liefs, Jolien

28-01-2018 om 21:46 uur

@ Shadow, hoop dat de koorts snel afneemt of weg is en je beter gaat slapen.

Afgelopen dagen meer slijm ophoesten en weer veel last van allergieën / overgevoeligheid. De jeuk over heel mijn lichaam heeft weer toegeslagen. Korst vorming bij het neus gebied is ook vurig momenteel. Heb diverse medicaties opgehoogd. Ondanks dat alles voel ik me best goed. Komende week weer naar de pijnpoli, uroloog en de oogarts. Komende tijd staat weer in teken van vele half jaarlijkse bezoeken, controles et cetera ... mijn partner zegt dan wel eens ga toch in het ziekenhuis wonen!

De Fysiotherapie ook weer opgestart en hoop de eerste helft van dit jaar eindelijk een longrevalidatie te gaan doen, zou tijd worden ben er al drie jaar mee bezig... dan denk ik altijd maar....de moeilijkste paden leiden naar de mooiste doelen.

Alle zieken beterschap en ieder die het hard nodig heeft sterkte. Ieder die het goed gaat, fijn dat het goed gaat geniet ervan en hou het vast zover dat kan.

29-01-2018 om 06:17 uur

@Markus , er is niets zo erg dan jeuk en ik hoop dat, dat snel over is. Sterkte!
Morgen Endo-echografie, ik zie er niet tegen op omdat ik onder narcose ga. Vannacht had ik weer koorts het gaat op en neer, ik hoop van morgen niet.
De pijn is te dragen, maar dat kan weer heviger worden en dan moet de medicatie opgehoogd worden.
Lieve mensen sterkte en beterschap.

29-01-2018 om 07:17 uur

@Marcus jeuk is heel verschrikkelijk hoop dat dat snel over gaat, succes met alle komende onderzoeken, controles.
@Shadow veel succes morgen met de Endo-echografie hoop dat dan de koorts weg is. Sterkte!
@dine1977 wat krijg je het mentaal te verduren en tja hoeveel kan een mens hebben, heel veel maar soms is het ook even genoeg... Veel sterkte.

Hier blijven het rommelen, gelukkig zijn de aanvallen minder zwaar maar het blijft een dagelijks probleem bovenste en onderste luchtwegen nog steeds niet rustig en zo krijgt mijn lichaam ook geen rust, dat onverwacht niezen is erg pijnlijk in mijn bovenlichaam. Wandelingetjes, sporten zit er nog steeds niet in en kan ook niet teveel druk op de voet zetten er zit nog steeds een zwelling , de orthopeed wil eerst een CT scan van de voet om te kijken wat voor breuk het is en er wordt gelijk gekeken naar osteoporose.
Woensdag naar LA en voorafgaand weer longfunctie testen. Aankomende maand weer veel bezoekjes ziekenhuis.. Pfff...en zo komen er steeds meer mankementen bij.

Iedereen sterkte en beterschap en die het goed gaat geniet ervan!

31-01-2018 om 02:46 uur

Een bagger nacht.....

Ja jeuk is beslist niet fijn zeker als je zoals ik weet dat het vaak een aankondiging is voor een exacerbatie, met andere woorden ik kan het vaak niet tijdig genoeg voor zijn en opvangen met medicijnen. Vannacht was het dus een bingo nacht, mijn longen doen pijn, steekt er een zwaard weer tussen mijn schouderbladen, adem te kort, veel slijm, veel hoesten en het piepen en "gieren" is weer bepalend.

31-01-2018 om 06:00 uur

@Bloempje74 , beterschap en ik hoop dat je gauw in de ct-scan mag En dat ze hier gauw wat aan gaan doen. Des te ouder je word komt er steeds meer bij.
@Marcus, Het is afschuwelijk die pijn, mijn pijn voelt ook zo. Gelukkig helpt de morfine goed maar die zal je ook wel gebruiken.
Beterschap en ik hoop dat je medicijnen gauw aanslaan.
Gister de scopie gehad maar het heeft wel lang geduurt alles met elkaar, 3 en een half uur. En na afloop was ik niet instaat om te lopen en moest met een rolstoel naar beneden gebracht worden.
Ze zeggen toch niets alleen dat alles goed was verlopen. En ik was te drollig om wat te vragen.
Morgen een punctie in de tumor en daar zie ik wel tegenop dat gaat onder plaatselijke verdoving.

Voor een ieder beterschap.