Mijn dagje XXIII

07-09-2017 om 20:51 uur Gesloten
Reactie op Kariboe

@Heidi, ik was eergisteren en gisteren heel druk daarom geen berichtje. Net werd ik wakker en nu slaap ik niet in. Direct weer proberen.
Ik ben blij dat je fijn gewerkt hebt. Ik voel me er zelf altijd goed bij als het leuk is op het werk met collega's en alles goed loopt.
Ik hoop echt dat de kine je kan helpen en je beter gaat stappen. Maar de Cortisone kun je niet missen af en toe he? Maar misschien doet oefenen toch wat voor je.

Reactie op puckie

Hoi heidi

Ik ben weer in de prijzen gevallen. Antibiotica en prednison en vernevelen. Ben nu net een hijgend hert aan de jacht ontkomen.
Hoop dat je wat kan stappen bij de kine.
en je doet het verstandig aan om tijdig je rust te pakken.

knuffels
petra

@Kariboe geen probleem dat je niet schreef, hopelijk kun je zo terug slapen. Ja werk doet veel met je, heb dat zelf ook, geeft een heel goed gevoel. Zeker als je leuke collega's had. Cortisone heb ik geregeld nodig en kan ik niet zonder af en toe. En we weten wat de gevolgen zijn, we oefen om zo lang mogelijk stabiel te blijven of zeg eerder niet te snel verlies te hebben met de cortisone. Hoop alleen dat het helpt.

@Puckie Ik hoop dat je snel weer beter bent, en dat de ab en cortisone aanslaan. Ik duim, knuf. We hebben vandaag gestapt bij de kine, hopelijk heeft het zijn nut. En rust moet ik echt op tijd nemen, anders gaat het weer helemaal mis met mijn longen.

Vandaag bij de kine goed geoefend.
Hopelijk helpt het mijn spieren.
En kan ik de achteruitgang tegen houden.
Of toch minder snel laten gaan.

Verder wat gewerkt en dat was fijn.
Is fijn als je vooruitgang ziet in je werk.
Heb wel nog wat mails te beantwoorden, maar dat komt wel goed.

Deze avond gaan eten bij S.
We hebben sushi gehaald, was echt lekker.
Ze hadden een nieuw soort sushi, alle denk dat het nieuw is, want heb het nog nergens gezien.
En dat was een sushi met banaan, echt lekker.
Ja ik eet graag banaan :)

https://61448035-264022462276256324.preview.editmysite.com/uploads/6/1/4/4/61448035/21462470-1545423755478967-3827803295076513690-n_orig.jpg

Ik ben alleen niet zo goed met de stokjes.
Slaag er altijd in van daarmee veel te laten vallen.
Of mijn sushi in stukken te hebben.

Elke morgen eet ik een banaan op mijn boterham.
Is super lekker en ook gezonder dan choco, of ander beleg.
Morgen ga ik alleen geen banaan op mijn boterham kunnen eten.
Heb vandaag de laatste gegeten, maar morgen wordt er naar de winkel gegaan.

Bas en Duck zullen ook niet blij zijn, ze krijgen altijd een stukje als ik gedaan heb met eten.
Doe dat dan in hun kom, is altijd het laatste stukje van de banaan dat ze krijgen.
Ze zijn daar zot van, ze staan altijd te wachten tot ik gedaan heb met eten.
Ze weten dat zo goed, en vergeten dat niet.

Nu eens gaan slapen, morgen vroeg kine.
Dat ik uitgeslapen ben.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

De reacties zijn gesloten.
30-12-2017 om 17:32 uur

@Daantje dank je, ik neem al een onderhoudsantibiotica maar vraag me af of die nog wel iets doet, want inderdaad heb ik heel vaak een kuur nodig. 15 januari heb ik een afspraak met prof, ga het daar bespreken, zien wat hij zegt en voorstelde. Hopelijk weet hij raad en misschien een andere onderhoudsantibiotica die hopelijk wel iets doet, en niet zoals nu om de haverklap een infectie en ab nodig hebben.

Vandaag ganse dag in bed gelegen, enkel voor te eten eruit gekomen.
Ook veel geslapen, dat is het beste medicijn.
Heb nog steeds hoge koorts, en neem 2 koortsremende medicatie.
Want krijg mijn koorts met 1 niet naar beneden, of toch niet voor lang.

Had dagalgan 2gr ingenomen, mag maar om de 6 uur.
Na 3 uur had ik al terug 38°C koorts.
Dan ben ik maar medicatie beginnen te combineren.
Heb ik de vorige keer ook moeten doen.
Dus weet dat ik die 2 kan en mag combineren.

Hopelijk ben ik morgen al wat beter.
Zodat ik oud op nieuw goed kan vieren.
En anders zien we wel hoe we het doen.
Tussendoor even op bed gaan liggen of zo.

Slaap zacht voor straks!

Veel liefs, knuf
Heidi

31-12-2017 om 09:09 uur

@HeidiV

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en hopelijk gaat het in 2018 wat beter met je.

Knuffels jouw en voor duck , bas en minouch
petra

31-12-2017 om 09:13 uur

Wat naar Heidi dat je nu ook met Oud en Nieuw ziek bent. Hoop dat ze er wat op vinden zodat jij beter beschermd bent tegen die virussen en bacterien. Je bent zo echt meer ziek dan even beter. Wens je een plezierige jaarwisseling en hopelijk zonder koorts en iets beter na inname van kuur ab etc.

groetjes en knuf,

Elisa

31-12-2017 om 16:15 uur

@Heidi, gelukkig maar dat je weer ab hebt. Nu met oud- en nieuw kun je niet makkelijk naar je huisarts toe, zo wordt je infectie tenminste niet erger.
Gelukkig maar dat je ijzer goed gecontroleerd wordt. Als je zo vaak ziek bent als jij is moe zijn inderdaad bijna zeker. Ik was dat de afgelopen weken al toen ik zo verkouden was. En jij bent serieus ziek. Van koorts en de bijbehorende ontstekingswaarde word je ook moe.
Ik hoop dat je je examen kunt gaan doen.
Maar vooral eerst dat je oud en nieuw kunt vieren. Een fijne avond!

01-01-2018 om 00:42 uur

@Puckie Dank je voor jou ook het beste voor 2018, hopelijk wordt voor jou 2018 ook een beter jaar op vlak van gezondheid.

@Elisa Dank je, ik ben met koorts het nieuwe jaar ingegaan, maar hopelijk zet het niet voort in 2018 zoals het nu de afgelopen tijd is geweest. Heb de hele dag geslapen en ga zo ook weer slapen. Voor jou ook het beste voor 2018.

@Kariboe Dank je, ik heb oud op nieuw gevierd, heb de ganse dag geslapen om nu even wakker te zijn. En morgen terug de ganse dag slapen denk ik. Naar de ha gaan lukt inderdaad niet goed met zo een dagen. Maar mijn crp was hoog genoeg om ab te starten, en heb het gevoel dat die toch al iets doet, al had ik nu toch weer koorts.

Een fijn nieuw jaar gewenst, en het allerbeste voor 2018!

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSlzOJf-CvC3jmja6BBT1NQwU9g2j77FiFcu-x1c9uc1LWqcP7Yww

https://3.bp.blogspot.com/-gDHXyBXZmb8/WkX45CChwqI/AAAAAAAAAi4/0QOq92E-8-kh9skNPCnM8exrx3O7TSAegCPcBGAYYCw/s1600/Nieuwjaarsgroet-tekst-nieuwjaarskaart-gelukkig-nieuwjaar.JPG

En nu ga ik slapen!

Slaap zacht!

En een fijn 2018!

Veel liefs, knuf
Heidi

01-01-2018 om 20:57 uur

Mijn wens is dat iedereen hier een fijn 2018 heeft.
Dat al je dromen, verlangens, wensen, ... mogen uitkomen.
Dat de gezondheid in 2018 beter mag zijn, en dat je niet te veel last hebt ervan.

Ik ben enkel wakker geweest op de jaarwissel.
En tijdens de momenten dat we eten.
Voor de redt heb ik gisteren en vandaag een ganse dag geslapen.

Maar kan wel zeggen dat het aan het beteren is, koorts is al gedaald :)
Nu mijn stem nog tegoei en longen nog iets beter.
Benen nog iets minder dik en dan is het in orde ;)

Ga nu terug slapen en hopelijk word ik morgen super fit wakker.

Slaap Zach!

Een fijn 2018!

Veel liefs, knuf
Heidi

02-01-2018 om 10:33 uur

Hoi @HeidiV
Gelukkig nieuwjaar en hopelijk een betere gezondheid.

Hier gaat het redelijk wel medicatie bij moeten zetten vanwege de kruitdampen.

knuffels

petra

02-01-2018 om 12:50 uur

Iedereen de beste wensen voor 2018!!!
De meeste hier hebben vooral gezondheid nodig.

@Heidi, ik ben blij dat het beter gaat nu. De CRP loog dus niet en gelukkig helpt de ab. Het slapen zal wel geholpen hebben en ik ben blij dat het lukte. Niets zo akelig als moe en ziek zijn en niet kunnen slapen.
Fijn dat je oud- en nieuw een beetje kon vieren.

L is weer bij mijn mama. Ik haal haar overmorgen op.

Knuffel!

02-01-2018 om 21:12 uur

@Puckie dank je, voor jou hetzelfde, hopelijk helpt de medicatie snel.

@Kariboe dank je, slapen in de dag ging heel goed, maar ‘s nachts meestal minder, maar kon wel slapen, alleen soms wakker worden van pijn, koorts, ... En inderdaad de CRP loog niet, denk niet dat dat voorvalt dat CRP hoog is en je geen bacteriële infectie hebt, vraag me af of dat dat kan. Fijn dat L bij je mama is, zal ze wel leuk vinden, misschien iets minder leuk voor jou of valt dat mee een paar dagen zonder L.

Deze mirgen had ik geen koorts meer.
Heb wat gewerkt voor Leuven Bears.
Dat deed goed na zo een paar dagen ziek zijn.
Heb het wel rustig aan gedaan en gehouden op een voormiddag.

Verder had ik kine, dat ging goed.
Mijn longen en daarna mijn rug onderhandel genomen ;) :)
Deed allebei goed, was nodig.
Heb de laatste dagen last van pijn.
Komt door spieren die gespannen staan of blokkades in rug.

Morgen vroeg op, moet voor onderzoek naar het zh.
Moet daar al om 8u15 zijn, veel te vroeg.
Dus dan maar vroeg opstaan en dus op tijd bed in.
Lig er al in, even hier iets zetten en slapen :)

Daar ga ik nu dus een poging voor doen :)

Slaap Zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

03-01-2018 om 06:50 uur

@HeidiV
Succes vandaag in het ziekenhuis hoop dat de onderzoeken je meegaan vallen.

@Kariboe leuk voor je dat L naar je moeder is . Voor jou wat stiller maar je heb de katten nog.

knuffels

petra