Mijn dagje XXIII

07-09-2017 om 20:51 uur Gesloten
Reactie op Kariboe

@Heidi, ik was eergisteren en gisteren heel druk daarom geen berichtje. Net werd ik wakker en nu slaap ik niet in. Direct weer proberen.
Ik ben blij dat je fijn gewerkt hebt. Ik voel me er zelf altijd goed bij als het leuk is op het werk met collega's en alles goed loopt.
Ik hoop echt dat de kine je kan helpen en je beter gaat stappen. Maar de Cortisone kun je niet missen af en toe he? Maar misschien doet oefenen toch wat voor je.

Reactie op puckie

Hoi heidi

Ik ben weer in de prijzen gevallen. Antibiotica en prednison en vernevelen. Ben nu net een hijgend hert aan de jacht ontkomen.
Hoop dat je wat kan stappen bij de kine.
en je doet het verstandig aan om tijdig je rust te pakken.

knuffels
petra

@Kariboe geen probleem dat je niet schreef, hopelijk kun je zo terug slapen. Ja werk doet veel met je, heb dat zelf ook, geeft een heel goed gevoel. Zeker als je leuke collega's had. Cortisone heb ik geregeld nodig en kan ik niet zonder af en toe. En we weten wat de gevolgen zijn, we oefen om zo lang mogelijk stabiel te blijven of zeg eerder niet te snel verlies te hebben met de cortisone. Hoop alleen dat het helpt.

@Puckie Ik hoop dat je snel weer beter bent, en dat de ab en cortisone aanslaan. Ik duim, knuf. We hebben vandaag gestapt bij de kine, hopelijk heeft het zijn nut. En rust moet ik echt op tijd nemen, anders gaat het weer helemaal mis met mijn longen.

Vandaag bij de kine goed geoefend.
Hopelijk helpt het mijn spieren.
En kan ik de achteruitgang tegen houden.
Of toch minder snel laten gaan.

Verder wat gewerkt en dat was fijn.
Is fijn als je vooruitgang ziet in je werk.
Heb wel nog wat mails te beantwoorden, maar dat komt wel goed.

Deze avond gaan eten bij S.
We hebben sushi gehaald, was echt lekker.
Ze hadden een nieuw soort sushi, alle denk dat het nieuw is, want heb het nog nergens gezien.
En dat was een sushi met banaan, echt lekker.
Ja ik eet graag banaan :)

https://61448035-264022462276256324.preview.editmysite.com/uploads/6/1/4/4/61448035/21462470-1545423755478967-3827803295076513690-n_orig.jpg

Ik ben alleen niet zo goed met de stokjes.
Slaag er altijd in van daarmee veel te laten vallen.
Of mijn sushi in stukken te hebben.

Elke morgen eet ik een banaan op mijn boterham.
Is super lekker en ook gezonder dan choco, of ander beleg.
Morgen ga ik alleen geen banaan op mijn boterham kunnen eten.
Heb vandaag de laatste gegeten, maar morgen wordt er naar de winkel gegaan.

Bas en Duck zullen ook niet blij zijn, ze krijgen altijd een stukje als ik gedaan heb met eten.
Doe dat dan in hun kom, is altijd het laatste stukje van de banaan dat ze krijgen.
Ze zijn daar zot van, ze staan altijd te wachten tot ik gedaan heb met eten.
Ze weten dat zo goed, en vergeten dat niet.

Nu eens gaan slapen, morgen vroeg kine.
Dat ik uitgeslapen ben.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

De reacties zijn gesloten.
29-11-2017 om 23:53 uur

@Puckie hopelijk wen je snel aan de cpap, ik duim en hoop ook dat het je helpt. Ik ben naar huis mogen gaan, maar wordt opgebeld voor binnen te gaan, het wordt opname.

@Elisa ik ben naar huis gemogen en wacht nu op een telefoontje voor opname. Mocht ook via spoed gaan maar dat zag ik niet zitten. Ik hoop dat je geschikt bent voor transplantatie en dat je niet al te lang moet wachten daarop, ik duim voor je. Hopelijk word je niet ziek.

Gisteren was het niet zo goed in het zh.
Longfunctie was niet goed en mijn longen zijn erg zwak.
Mijn prof was al snel daar met het gevreesde woord.
Inderdaad opname er is spijtig genoeg geen andere oplossing.

Ik kreeg alleen de keus via spoed of thuis wachten.
Ik heb voor thuis wachten gekozen, zo kan ik nog enkele leuke dingen lee maken.
Zoals vandaag de verjaardag van k.
Dat was heel leuk, maar wel vermoeiend.

Ga terug eens een poging doen om te slapen.
Ben erg moe, maar slapen gaat door longen ook niet echt goed.
Hopelijk zo wel in slaap en even doorslapen.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

30-11-2017 om 07:30 uur

Ja Heidi
Wat akelig dat je weer opgenomen moet worden! Beterschap.
K vind t altijd toch verbazingwekkend dat als opname nodig is, je toch eerst nog weer naar huis mag om te wachten op een plekje. Dat overkomt mij nooit, als k moet blijven moet t acuut nu... maar bij iedereen is t anders natuurlijk! Wel lekker voor je om even voor te kunnen bereiden en evt wat leuks te doen nog. Hopelijk helpt de behandeling in t ziekenhuis beter dan die thusi!

Ik lig ook weer in t ziekenhuis, was 1 weekje thuis na 2 weken opname (en ben in de bergen). Ik ben er momenteel slecht aan toe helaas. Komt hopelijk snel weer goed!

01-12-2017 om 12:32 uur

@Heidi, ik ben heel druk op het moment. Vandaar dat ik minder berichtjes plaats.
Ik hoop dat je longen snel verbeteren.
Ik maak morgen of zondag de surprise af en maak dan een foto.
Zo mogelijk een fijn weekend!

04-12-2017 om 18:19 uur

@Edelweiss Ik moest eigenlijk naar spoed, maar heb mijn prof kunnen overtuigen om toch nog even naar huis te mogen, maar er was de afspraak als ik donderdag nog niets gehoord had, via spoed moest binnen gaan. En dat heb ik vrijdag gedaan. En het was acuut, heel acuut :(, was zelf verschoten ervan. Verder uitleg in mijn berichtje. Hopelijk komt het met jou snel in orde, ik duim voor je!

@Kariboe Geen erg, werk en andere bezigheden gaan voor, zorg maar eerst voor jezelf en L. dat is belangrijk. Hopelijk had je een fijn weekend.

Vrijdag ben ik uiteindelijk via spoed binnen gegaan en was wel even verschoten.
Het was erger dan gedacht, was zelf erg verschoten, parameters waren wat overstuur en werd aan de monitor gehangen.
En verpleging en arts maakte duidelijk dat ik maar net op tijd binnen ben gekomen.
Dat ik zo niet langer kon rondlopen en dat ik in het vervolg eerder moet komen.

Tja als je zo vaak wordt opgenomen wil je niet om de haverklap binnen gaan.
En wacht je soms al eens langer, en ja dan kun je dus voor hebben wat ik voor had.
Ondertussen wel op een gewone afdeling, gelukkig maar.
Maar nog niet echt verbetering en daarstraks weer koorts :(.

Enkele foto's van op spoed, zelf genomen, had niemand bij mij.

https://61448035-264022462276256324.preview.editmysite.com/uploads/6/1/4/4/61448035/img-0023_orig.jpg

Mijn eerste infuusje :)

https://61448035-264022462276256324.preview.editmysite.com/uploads/6/1/4/4/61448035/img-0024_orig.jpg

op de afdeling, verlost van alle kabels :)

https://61448035-264022462276256324.preview.editmysite.com/uploads/6/1/4/4/61448035/img-0025_orig.jpg

en een zeer betekenisvol cadeau gekregen van de moeder van Tessa, haar zakdoekdoosje en een T-shirt

https://61448035-264022462276256324.preview.editmysite.com/uploads/6/1/4/4/61448035/img-0036_orig.jpg

Nu eens terug gaan rusten, ik probeer zo veel als lukt te schrijven.
Kan zijn dat er al eens aan dag tussenuit valt.
Maar ik schrijf zo rap ik kan terug.

Veel liefs, knuf
Heidi

04-12-2017 om 18:53 uur

Balen Heidi, dat je met spoed opgenomen moest worden! Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan en dat je spoedig koortsvrij bent, en je beter voelt natuurlijk.
Heel veel sterkte!
Oma Akke

04-12-2017 om 19:57 uur

Hallo Heidi,

Is toch maar beter dat je opgenomen bent als het zo erg is . Beterschap en dat je nu vlug opknapt om vlug weer naar huis te kunnen om daar weer aan te sterken.

groetjes en knuf ,

Elisa

05-12-2017 om 01:09 uur

Balen, heidi, dat je met spoed moest opgenomen en t heftiger was dan je dacht. Altijd schrikken!

Ik lig er ook alweer een week en t gaat wel iets beter maar nog steeds niet goed. Prednison nog veel te hoog.
Maar goed, we houden moed!

Sterkte en beterschap voor jou vanuit mijn bedje, dat t prachtig uitzicht heeft op de bergen en de sneeuw. Tis hier echt winter met lage temperaturen.

06-12-2017 om 02:57 uur

@Heidi, gelukkig dat je nu veilig in het ziekenhuis bent. Ik hoop dat je nu eens echt gaat verbeteren. Dat ze eens medicatie weten die heel goed helpt.
Ik duim voor je!
Knuffel

07-12-2017 om 14:00 uur

@HeidiV

Ik stuur alle duimpjes met positieve energie je kant op zodat je gaat herstellen

knuffels
petra

10-12-2017 om 20:17 uur

ik ga even niet reageren op de berichtjes, probeer dit morgen te doen.
Bedankt dat jullie duimen en er zijn voor mij.

Heb even niet geschreven omdat het hier niet goed ging.
Plots hoge koorts en echt ellendig ziek zijn.
Intensief kine gehad, andere meds bijopgestart, een andere aerosol erbij.
En sinds vandaag voel ik beterschap.
Koorts is weg, enkel nog wat verhoging.
Hopelijk gaat het nu de goede kant op.
En blijft het zo gaan.

Ga nu slapen en probeer morgen te schrijven.

Slaap zacht!

Veel liefs, dikke knuf
Heidi