Mensen komen en gaan

29-11-2017 om 22:56 uur

Vandaag had ik een goede uitslag bij de longverpleegkundige. Ik heb al langer hyperreactieve luchtwegen maar als ik geen problemen heb en een bepaalde allergie vermijd, dan is m'n longcapaciteit (als je dat zo noemt) over de 100. Ik mag de Foster verlagen naar 1 x per dag omdat de ontstekingsremmer een beschermingslaagje geeft op je slijmvliezen en voorkomt dat het COPD wordt. Ik heb wat dit betreft dus geluk gehad. Inmiddels heb ik ook een borstbesparende operatie gehad. Kleine tumor van 7 mm, die verwijderd is en gelukkig geen uitzaaiingen. Bestraling volgt. Ik weet heel weinig van borstkanker, omdat het niet in mijn familie voorkomt. Hoe dan ook; ik ga me daar nu meer in verdiepen en zal 'voorlopig' minder bij het longforum zijn.
Ik wens jullie allemaal heel veel liefs en sterkte
Elisan.

Login of registreer om te reageren
30-11-2017 om 06:28 uur

Elisan, heel veel sterkte en beterschap

Login of registreer om te reageren
30-11-2017 om 07:52 uur

Elisan, sterke, beterschap
En ik ken je sinds kort en alleen maar virtueel maar toch dikke knuf!

Login of registreer om te reageren
30-11-2017 om 08:53 uur

Hoi Elisan,

Hartstikke veel sterkte .

lieve groetjes
roos 48

Login of registreer om te reageren
30-11-2017 om 09:54 uur

Hoi Elisan, goed en wat minder goed nieuws dus. Ik wens je veel sterkte in de komende tijd waarin je bestraald zal worden. Hopelijk vallen de gevolgen daarvan mee en krijg je het bericht dat je volledig hersteld bent. Groet!

Login of registreer om te reageren
30-11-2017 om 12:59 uur

Dat heeft ook weer veel impact voor je. Heel veel sterkte en rustig aan. Vriendelijke groeten van Eline

Login of registreer om te reageren