Forum slecht bereikbaar

01-10-2017 om 07:53 uur

Wat is er aan de hand dat het forum de afgelopen pakweg 24 uur zo slecht bereikbaar is?

Login of registreer om te reageren
Moderator
06-10-2017 om 10:39 uur

@Daantje
Is dit ook he geval in een "incognito"-scherm?

Login of registreer om te reageren
07-10-2017 om 12:35 uur

Dat is niet echt handig voor dit probleem hè.

Login of registreer om te reageren
07-10-2017 om 20:37 uur

Wat precies is de foutmelding? Met de exacte tekst van de foutmelding is het misschien mogelijk om Google te laten zoeken naar de oorzaak. Vroeger was alles simpel, je kreeg gewoon een Exception error en kon daaruit simpel afleiden waar precies het probleem zat. Tegenwoordig met die scripttalen is dat veel lastiger omdat de goede werking sterk afhankelijk is van de gebruikersomgeving. Gwenny’s gedachtengang is correct, het kan helpen om schijnbaar onlogische dingen te proberen met als doel een reactie van het programma uit te lokken.

Login of registreer om te reageren
07-10-2017 om 21:07 uur

enabledApplicationFolders(); $dispatcher->enabledApplicationFolders($enabledApplications); $dispatcher->passProperty('EnabledApplications', $enabledApplications); // Process the request. $dispatcher->start(); $dispatcher->dispatch();

Login of registreer om te reageren
08-10-2017 om 08:31 uur

Ik heb bovenaan mij laptop in werkbalk op het OPEN CIRKELTJE

dat naast de 2 pijltjes voor vooruit en achteruit staat geklikt,

en toen deed hij het weer normaal.

Waren al die rare zinnen,net zoals hier boven
wat Daantje verteld weg.

Het is niet meer terug gekomen.

Weet niet of ik het duidelijk genoeg uit kan leggen.

lieve groetjes
roos 48 :-h

Login of registreer om te reageren
08-10-2017 om 11:21 uur

Op mijn laptop heb ik het niet, alleen mobiel.

Login of registreer om te reageren
08-10-2017 om 14:37 uur

Bij mij heeft het ook lang geduurt, maar sinds vandaag zit longforum goed op mijn samsung smartphone. op de laptop het ik geen problemen gehad

Login of registreer om te reageren
08-10-2017 om 19:40 uur

Gelukkig lijkt alles weer te werken. Van die foutmeldingen word je niet vrolijk. Wat me wel vrolijk maakt is de gedachte dat ik dat werk nóóit meer hoef te doen.

Login of registreer om te reageren