Forum slecht bereikbaar

01-10-2017 om 07:53 uur

Wat is er aan de hand dat het forum de afgelopen pakweg 24 uur zo slecht bereikbaar is?

Login of registreer om te reageren
02-10-2017 om 14:32 uur

Bij mij doet hij het nu ook weer !! ik ging gewoon via -deskundigen- , en dan -vraag het de longarts- daarstraks hetzelfde als goudvisje..gisteren 403 forbidden

Login of registreer om te reageren
02-10-2017 om 15:35 uur

Bij mij werkt het nog niet, als ik naar het overzicht ga bij deskundigen en dan op vraag t de longarts klikt, krijg ik een pagina vol tekens, lettertjes en cijfertjes.
Rest van t forum werkt wel

Login of registreer om te reageren
02-10-2017 om 15:54 uur

Op die pagina met lettertjes en tekens staat; application gateway
Weet niet of je hier iets aan hebt.
Als ik via een oud topic probeer kom ik wel bij de catogerie: vraag t de longarts

Login of registreer om te reageren
03-10-2017 om 06:27 uur

Er zijn ook nog steeds dingen die niet goed gaan. Wie is er online onderaan de pagina geeft een fout code.

Login of registreer om te reageren
Moderator
04-10-2017 om 13:17 uur

Hi

Als het goed is zijn alle problemen verholpen, mocht je toch nog rare meldingen in bep. topics krijgen graag je cache legen of kijken of het helpt om via een incognito venster in te loggen

Hoor jullie graag!

Login of registreer om te reageren
04-10-2017 om 13:59 uur

Alles werkt weer! Bedankt, hopelijk nu lange tijd weer goed, maar even een vraag wbt cache legen en incognito venster, zou niet weten wat dit is en hoe dit zou moeten, totaal geen wizzwoman hier :)
Maar voor nu werkt alles weer, fijn!

Login of registreer om te reageren
04-10-2017 om 16:10 uur

Cache legen kan meestal via het configuratiemenu van de browser. Dat is per browser verschillend dus even zelf zoeken. “Browser historie wissen” of iets wat erop lijkt. Eventueel de cookies weggooien -> let op bij sommige websites ben je dan je instellingen van die website kwijt, en soms ook je auto-login dus dat moet je opnieuw instellen. Probeer eerst maar om uit te loggen uit het Longforum en weer opnieuw in te loggen. Als het goed is voert je browser dan de z.g. initialisatieprocedure uit, waardoor je systeem vaak weer goed werkt en alle ballast uit vorige sessies weg is -> werkt overigens niet altijd. Het blijft behelpen en experimenteren wat er werkt. Er bestaat geen standaardprocedure die altijd voor iedereen werkt.

Login of registreer om te reageren
04-10-2017 om 17:21 uur

Bedankt voor de tips en uitleg, dan weet ik dit voor de toekomst, tot dusver doet alles t weer!

Login of registreer om te reageren
05-10-2017 om 19:27 uur

Op de mobiele versie werkt de 'wie is er online' nog steeds niet, uitgebreide foutmelding op die plek. Na uitloggen, etc werkt het even wel maar bij het volgende bezoek aan de site weer niet meer.

Login of registreer om te reageren
Moderator
05-10-2017 om 22:03 uur

Welke browser gebruik je? Ik heb er zelf geen last van met Chrome

Login of registreer om te reageren