Mijn dagje XXII

10-05-2017 om 21:21 uur Gesloten

@Puckie Goed dat je spalk hebt tegen de pijn, hopelijk kunnen ze hem goed bijstellen dat je er geen last meer van hebt. Hier leer ik heel veel en het is gelukt de stad niet leeg te kopen :)

Vandaag een rustig dagje geweest en dat deed goed.
Had het nodig en heb heel wat kunnen doen.
Voor Leuven Bears en wat andere dingen.
Fijn zo een rustig dagje, kan eens deugd doen.

Morgen een rustige voormiddag en deel van de namiddag.
Pas om 15 uur training.
En dan 's avonds nog een training.

Vrijdag in voormiddag en namiddag een training en daarna zit mijn stage erop.
Het begint dus af te korten, gaat moeilijk zijn hier weg te gaan, was een leuke week.

Nu gaan slapen, en morgen uitslapen.
Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

De reacties zijn gesloten.
05-09-2017 om 05:36 uur

Hoi heidi

Mensen die je aangapen omdat je afwijkt van hun begrijpen niet wat een handicap is. Ik heb intussen de stelling lekker laten gaan en gewoon mijn ding doen. Ik ervaar zelf dat de meeste mensen wel behulpzamer zijn naar mij toe in de winkel als ik weer ergens niet bij kan.

Hoop dat de liftje van de bus vlot gemaakt kan worden want zonder dat kunnen jullie niet veel met de rolstoelbaskerballers.

Hoop dat je lichaam weer gaat opknappen en dat de kine wat bereikt.

Ik ben gisteren met een nieuwe zalf gestart voor de puistjes op mijn rug( volgens mij ongeveer 15) de dokter zegt acne en volgens mij is zijn het ontstoken muggenbultjes. We gaan het zien of het mij gaat helpen. De muggen vinden mij erg lekker huid en longen vinden dat niet fijn. Hoop dat ze jou met rust laten.

Gistermiddag is de lift weer gemaakt en kan ik weer naar buiten toe met de elektrische rolstoel :-d 3 dagen huisarest gehad.

knuffels voor jou en duck en bas en minouch

05-09-2017 om 17:50 uur

@Heidi, gelukkig dat je familie je niet aangaapte. Ik dacht al.
Dat personeel moet beter weten. Iedereen weet toch dat je wat kunt mankeren?
Ik wist niet dat dat in Belgie meer wordt gedaan als hier, aangapen. Waar zou dat door komen?
Wat raar dat je been nu blauw is. Ik hoop dat hij snel geneest. Je zult er wel nooit achter komen hoe het gekomen is.
Je zult nu wel in de les zitten. Zal wel leuk zijn.
L vond haar eerste schooldag heel fijn, en vandaag ook. Ze heeft meer huiswerk als vorig jaar maar dat vindt ze niet erg.
Ik ga nog wat in huis doen en daarna naar bed.

05-09-2017 om 21:40 uur

@Puckie ik let er zelf niet echt op, en vaak heb ik het niet door dat ze me aangapen. Mama ziet dat natuurlijk wel. Hier pakken ze het soms uit je hand zonder te vragen. Andere doen het dan wel goed en vragen eerst of ze je kunnen helpen. De lift was op een half uurtje gemaakt. Ging vlot. Hoop voor je dat de zalf helpt, en anders dat je iets krijgt dat wel werkt. Fijn dat de lift gemaakt is. Ik heb het zo niet op liften, maar heb ze wel nodig :). Lekjes en een aaitje voor jou van de drie schatten hier :)

@Kariboe eigenlijk iedereen dat zo kijkt zou beter moeten weten. Zelf zie ik dat vaak niet dat ze me aangapen, ben er denk ik al aan gewoon geworden. Voor mama valt dat wel op natuurlijk. Hier durven ze zelf dingen uit je handen nemen als het niet snel genoeg gaat. Maar dat zijn er gelukkig niet zoveel, de meesten vragen het. Ga idd er niet achter komen hoe dat komt, dat mijn been blauw ziet, verzorg het goed dat is het belangrijkste. De les is niet doorgegaan, was verplaatst, maar niemand wist van iets en we stonden daar allemaal. Fijn dat ze graag huiswerk doet. Is een voorbeeld voor andere kinderen, denk dat er meer kinderen zijn die huiswerk maken niet fijn vinden.

Ik ben vrij moe dus een kort berichtje.
De lift van de bus was snel gemaakt.
Ging daar erg vlot, was fijn.
En hij werkt terug goed :).

De les was vandaag niet doorgegaan.
Is verplaatst naar een andere datum.
Maar niemand wist dat.
En we stonden allemaal te wachten.

Ga nu slapen, morgen kine.
Ben benieuwd hoe het gaat gaan.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

06-09-2017 om 10:57 uur

Hoi heidi

Fijn dat het liftje vlot gemaakt is. Jammer dat de les niet doorging en dus voor niets voor de deur stond.
Hopelijk kom je er nog achter waardoor je been blauw wordt.
Bij mij gebeurt het al het warm is en ik geen steunkousen aan heb en de benen laat hangen dan zijn ze blauw paars.

bedankt voor de lieve knuffels

vandaag een off day flink benauwd dat ik al aan het vernevelen ben gegaan. Komt waarschijnlijk door het weer.

Pols rechts een andere spalk want deze ondersteund het botje niet goed van de pols/hand ( instabiel volgens de dokter

pols links volgende week ct scan en dag erop de uitslag rontgenfoto niet duidelijk of het wel of geen breukje is geweest en of het wel goed geneest.

Vandaag en morgen foto dagboek aan het bijhouden voor een interview over hoe ik mijn ernstig astma beleef.

knuffels

petra

06-09-2017 om 20:41 uur

@Puckie ik heb steunkousen gedragen, denk ergens tegen gestoten of zo. Stond ook een bult op, die is nu weg. Hopelijk gaat het morgen beter met je longen, ik duim. Hopelijk valt de scan mee en is het goed aan het genezen. Fijn een fotodagboek, veel succes ermee.

Vandaag wat rustiger aan gedaan.
Wel training gegeven aan JBOW.
Maar om tijd naar huis en gerust.

Morgen kine ben benieuwd hoe het stappen gaat gaan, als we gaan oefenen.
Verder rustig dagje gepland.
Wat werken voor Leuven Bears.
Maar op een rustig tempo.

Nu gaan slapen, en hopelijk morgen fit wakker.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

06-09-2017 om 23:33 uur

@Heidi, ik was eergisteren en gisteren heel druk daarom geen berichtje. Net werd ik wakker en nu slaap ik niet in. Direct weer proberen.
Ik ben blij dat je fijn gewerkt hebt. Ik voel me er zelf altijd goed bij als het leuk is op het werk met collega's en alles goed loopt.
Ik hoop echt dat de kine je kan helpen en je beter gaat stappen. Maar de Cortisone kun je niet missen af en toe he? Maar misschien doet oefenen toch wat voor je.

07-09-2017 om 06:39 uur

Hoi heidi

Ik ben weer in de prijzen gevallen. Antibiotica en prednison en vernevelen. Ben nu net een hijgend hert aan de jacht ontkomen.
Hoop dat je wat kan stappen bij de kine.
en je doet het verstandig aan om tijdig je rust te pakken.

knuffels
petra

07-09-2017 om 20:24 uur

@Kariboe en PĆ¼ckie ik maak deze eerst vol en dan reageer ik in een nieuw topic op jullie berichtjes

07-09-2017 om 20:25 uur

voor deze vol te maken, nieuw topic komt eraan :)

07-09-2017 om 20:25 uur

en nog eentje om deze vol te maken, tot zo in een nieuw topic ;)