Blogs, interviews en dagboeken

25-02-2017 om 18:26 uur

Hoe zit het daarmee? Er is nog maar één iemand (Heidi) regelmatig aan het schrijven. Verder zijn er schrijvers die al een jaar niets van zich hebben laten horen.

Login of registreer om te reageren
09-08-2017 om 16:14 uur

Ik vind het prima zoals het is hoor en als er weinig mensen wat zeggen of reageren ligt het m.i. aan de mensen zelf en niet aan het forum.

Login of registreer om te reageren
09-08-2017 om 16:23 uur
Reactie op Gwenny

Hi
Niet mee eens, er word continu gewerkt om allerlei veranderingen door te voeren nalv meldingen van de gebruikers.
Terug gaat niet meer er is hier in een team voor gekozen en gaan we dit uitbouwen tot een forum waar iedereen mee uit de voeten kan.
Dit gaat stapje voor stapje, als je ideeën hebt laat het gerust weten in september staat er weer een meeting gepland dan kunnen we het bespreken.

Dat mag natuurlijk Gwenny, dat jij het er niet mee eens bent. Maar feit blijft dat de activiteit is teruggelopen en dat dit na de conversie een teruglopende lijn laat zien. Dat zijn feiten en is geen mening.

En ik begrijp best dat er als team voor iets is gekozen maar veranderingen duren erg lang en zijn minimaal. Het geheel is voor gebruikers minder overzichtelijk en dat lees je niet alleen terug in reacties maar zie je ook in het wegblijven van users en de sterk verminderde activiteit.

Maar dit is eigenlijk ook precies wat ik bedoel. Er is ergens voor gekozen en dus zal daar nimmer van worden afgeweken. Dat is jammer want niet elke keuze is per definitie de juiste! Sterker nog, je gaat nu iets proberen uit te bouwen dat er al was. Het forum was immers voor iedereen goed bruikbaar. Maar goed, slechts mijn feedback op het geheel.

Login of registreer om te reageren