Foster

01-11-2016 om 06:48 uur

Goedemorgen allemaal...ben sinds een week overgegaan op andere puf ...gebruikte eerst jarenlang seretide ..maar kreeg ontsteking oo ontsteking ..sinds een week gebruik ik nu foster 200/6 en voel gewoon dat het goed voor me is ..heeft iemand hier ook ervaring mee

Login of registreer om te reageren
25-07-2017 om 15:18 uur

hopeloosje misschien is dit een vraag voor het topic vraag het de longarts..
Had je die 2x2 pufs tegelijk? Dus in 1 x 4 pufs??
Ik heb er geen verstand van qua verschil maar de werking is natuurlijk anders en denk niet dat je cijfermatig 100/6 zomaar kunt vergelijken met 184/22 . Het gaat immers om het medicijn en de werking ervan.

muffin ; Als je de vraag stelt in het kader van het deel luchtwegverwijder zit er in beide evenveel.
100 en 200 zit het verschil in de dosis ontstekingsremmer.
Bij 100 mag je vaker puffen dus heb je weer meer luchtwegverwijder. ( Heb ik van Daantje geleerd ) ;)

Login of registreer om te reageren
25-07-2017 om 15:21 uur
Reactie op Stefanie

hopeloosje de longartsen reageren maar 1x op een vraag dus ik zou een eigen topic maken als je dit aan de longarts vraagt.

muffin ; Als je de vraag stelt in het kader van het deel luchtwegverwijder zit er in beide evenveel.
100 en 200 zit het verschil in de dosis ontstekingsremmer.
Bij 100 mag je vaker puffen dus heb je weer meer luchtwegverwijder. ( Heb ik van Daantje geleerd ) ;)

Open ik even een nieuwe, thnx voor de tip, nog maar een paar dagen actief hier hihi

Login of registreer om te reageren
25-07-2017 om 15:25 uur
Reactie op hopeloosje

Vraagje,
Ik heb voorheen enkele weken foster 100/6 gebruikt
Smorgens 2x2 pufs
Savonds 2x2 pufs
Oftewel 400/24 totale inname.
Echter door veel krampen gestopt en nu Relvar voorgeschreven gekregen.
Echter mag ik hiervan maar 1 puf en bevat deze maar 184/22.
Is dit verschil niet veel te groot?
Want krijg nu meer als de helft minder ontstekingsremmer binnen.