Mijn hobby's

24-07-2017 om 15:34 uur

Ik heb best veel hobby's en wissel vaak af.
Ik borduur graag en dan ontwerp ik het eerst zelf met mijn borduurprogramma.
Eigenlijk vind ik het ontwerpen leuker dan het borduren. :))

Ik heb op dit moment 3 sites die ik zelf ontwikkel.
Jullie mogen best kijken, maar ik weet niet of ik linken mag plaatsen.
De ene is een kruidensite. Ik ben al heel lang met kruiden bezig en ik heb besloten een site te maken. vindjekruid.nl heet het. Zonder www.
Het is nog in ontwikkeling, maar er staat al veel online.
De 2e site gaat over paddenstoelen. Welke kun je wel en welke kun je niet eten? vindjepaddenstoel.nl

En de 3e is een site waar ik mijn vakanties laat zien.
Aangezien ik foto's moet inscannen duurt het een tijdje voor het compleet is.
Ik zet vanaf 1997 online. Vanaf het moment dat ik met mijn man op vakantie ging.
Ik was toen 21. Hij wil zelf niet online met foto's dus zul je hem niet zien. Op dit moment staat 1997,1998,1999 en 2016 online.
mirjamblokzijl.nl

Je kan mij geregeld in de sportschool vinden waar ik vooral spiertrainig doe. Dit ter ondersteuning voor mijn werk. Ik werk in de ouderenzorg en dat is lichamelijk best zwaar.
Door te trainen hou ik de spieren sterk en kan ik mijn werk beter uitvoeren.
Ook zwem ik eens per week bij deze sportschool.

Ik teken graag.
Ik ben een boek aan het schrijven.
Ik lees dus ook graag.
Ik maak kleding, maar dan wel met naald en draad en niet op de machine. Waarom? Omdat op de machine het altijd fout gaat.

Login of registreer om te reageren
24-07-2017 om 19:18 uur

@MirjamB
Welkom op het Longforum. In deze sectie ("hobby") mag je gerust links naar je eigen persoonlijke websites plaatsen. Ik heb je drie sites bekeken en alles lijkt me in orde. Ze zien er nog leuk uit ook. In het Menu van dit forum zie je twee secties: Over het Longforum en F.A.Q. Daarin is beschreven wat de regels zijn op het Longforum.

Login of registreer om te reageren
25-07-2017 om 13:54 uur

@Reuzenkakatoe dank je voor je welkom en reactie.
Ik zal mij eens meer verdiepen in de regels. :)

Login of registreer om te reageren