Wat eten we vandaag! Deel 36

27-05-2017 om 06:26 uur Gesloten

Was foto's maken bij de Toppers dus kwam helaas niet verder dan een broodje hamburger....

De reacties zijn gesloten.
05-06-2017 om 19:45 uur

Mmmm lekker Daantje dat zal er erg goed uit gezien hebben.

Pannenkoeken van boekweitmeel we waren laat thuis.

06-06-2017 om 09:12 uur

Toscaanse tomatensoep.
Spaghetti met pittige pangasiusfilet en spinazie of pasta met kipstukjes in roomsaus
Zelf gemaakte ijs na.

Heb mijn partner een zelf vriezende ijsmachine cadeau gedaan voor al haar werk en al het geduld tijdens de periode dat ik in bed lag. Ze moet nu wel aan de slag!!

06-06-2017 om 12:46 uur

@marcus lekker hoor ijsje als toetje

Stamppot andijvie met spekjes en een gehaktbal... Lekker Hollands vandaag.
Toetje ben ik nog niet uit

06-06-2017 om 12:49 uur

Hmm ja het is best weer voor andijvie stamppot. Eet smakelijk!

Ik maak pasta pesto met bosui en puntpaprika en salade met alle restjes.

06-06-2017 om 15:14 uur

Leuk cadeau zo'n ijsmachine Marcus!

Het is inderdaad echt stamppot weer, maar wij eten nasi goreng vandaag :)

07-06-2017 om 11:12 uur

Tja die ijsmachine het is een verhaal apart had al eerder op diverse failissementsveiling geboden, één keer had ik de bieding gewonnen ... kreeg ik bericht dat de veiling ingetrokken was omdat er een doorstart gemaakt werd en de inboedel onderhands verkocht was door de curator. O, wat was dat balen toen. Nu eindelijk gelukt, kwestie van lange adem en volhouden. Ben soms best verbaasd van erg dure zaken die mensen kopen en na nog geen 2 - 4 maanden weer verkopen omdat het toch niet dat is wat ze er van verwachten of om een andere redenen weer verkopen.

Mijn partner heeft gelijk de machine in gebruik genomen. Ze is er erg blij mee en dat is het belangrijkste.

Vanavond pasta met rundergehakt aubergine tomaten saus, gemengde salade, ijs na.

07-06-2017 om 11:26 uur

Broodje visburger met groentefriet. Dat laatste ga ik denk ik eens proberen in de airfryer

07-06-2017 om 15:45 uur

@marcus super dat je je partner blij gemaakt hebt met een ijsmachine, fijn dat je een "lange" adem had
@daantje ook lekker eet smakelijk

Romige tagliatelle met zalm en verse spinazie .
Zandtaartje met gele room en verse vruchten na.

08-06-2017 om 08:42 uur

Kippensoep.
Kasha met geitenkaas, eekhoorntjesbrood en walnoot.
Griekse herderssalade.
Griekse yoghurt met bosvruchten.

Morgen bij mijn vader eten, chinees dat vindt hij erg lekker en hoeft hij 4 dagen niet te koken.

08-06-2017 om 18:37 uur

Kip kerrie met ananas en paprika met bloemkoolrijst.