Opname Heideheuvel de eik

02-06-2017 om 04:45 uur

Hallo,
Ik wordt 12 juni opgenomen op de eik.
Wie zijn hier op dit moment ook? (ken ik alvast wat namen

Login of registreer om te reageren
02-06-2017 om 14:55 uur

Wens je een hele goede en fijne revalidatie in Heideheuvel! Hou je ons een beetje op de hoogte.

Login of registreer om te reageren
03-06-2017 om 10:04 uur

Ik wil je ook graag een goede revalidatie toewensen! Het lijkt me erg spannend zo'n opname. Ik hoop dat de revalidatie je veel zal opleveren.

Login of registreer om te reageren
03-06-2017 om 11:01 uur
Reactie op marije_

Hallo,
Ik wordt 12 juni opgenomen op de eik.
Wie zijn hier op dit moment ook? (ken ik alvast wat namen

. Wat moet je allemaal meenemen, wat raden jullie aan? Kleding en toilet artikelen en verder?

Login of registreer om te reageren
03-06-2017 om 12:29 uur
Reactie op marije_
Reactie op marije_
Hallo,
Ik wordt 12 juni opgenomen op de eik.
Wie zijn hier op dit moment ook? (ken ik alvast wat namen

. Wat moet je allemaal meenemen, wat raden jullie aan? Kleding en toilet artikelen en verder?

Ik vond het zelf wel prettig om koel drinken te hebben, dus ik had een koelkastje gekocht. Ook is het handig om een tv mee te nemen (als je dat prettig vind, want die heb je daar niet op de kamer). Daarnaast voldoende kleding, toiletartikelen (verspreiden over thuis en daar). Als je kleding wil wassen, kan dat, maar dan moet je zelf wasmiddel meenemen. Medicatieoverzicht en iig voor een paar dagen je medicatie meenemen (soms nog niet op voorraad). Sportspullen en washandjes. Washandjes moet je zelf meenemen. Eventueel extra verlengsnoer. Het is leuk om je kamer een beetje leuk in te richten. Je zit er toch best lang.
Verder voldoende doe- dingen om je te vermaken.

(Zelf ben ik er door omstandigheden slechts 2 weken geweest, dus heel veel kan ik ook niet zeggen). Het is fijn, omdat iedereen daar zit met dezelfde problemen. Herkenbaar, niet hoeven uit te leggen/ verantwoorden enz. Anderen letten ook op je; geven advies om bijvoorbeeld toch langs de behandelkamer te gaan. Het is ook best wel heel gezellig. Natuurlijk wil je liever thuis zijn, maar ondanks de korte tijd dat ik er zat, heb ik toch veel vriendschappen eraan overgehouden/ spreken we elkaar nog regelmatig.

Heel veel succes in ieder geval! Ze zijn erg aardig en hebben veel kennis.

Login of registreer om te reageren
03-06-2017 om 14:34 uur

Solstice, dank je wel, zie er nu tegenop maar ga er inderdaad vanuit dat het me zeker wel wat op zal leveren.
Boterbloempje, dank voor je bericht.
Goed om telezen wat ik zoal allemaal mee moet nemen. Ze hebben daar toch wel drinken of moet je dat ook zelf meenemen? Ik zie er nu nog tegenop ,maar je zit er inderdaad allemaal voor hetzelfde, en zal soms aan een half woord al genoeg hebben omdat iedereen wel wat zal herkennen van elkaar.
Heb met de obeservatie ervaren dat iedereen inderdaad erg aardig is dus het gaat vast allemaal goed komen.
Ga jij nog wel een keer terug naar deheideheuvel of lukt dat niet wegens omstandigheden.

Login of registreer om te reageren
04-06-2017 om 13:45 uur

Lekkere loszittende vrije tijds kleding voor 's avonds.

Login of registreer om te reageren
09-06-2017 om 16:01 uur

Hallo marij, ik heb zelf in 2015 op Heideheuvel gezeten niet op Eik (ik heb copd) maar in mijn geval 12 weken op de Schakel,dit is een ziekenboeg, mensen die een terugval krijgen maakt niet uit copd of astma of griep, of mensen die erg slecht zijn,komen daar te liggen en krijgen indien noodzakelijk verzorging
Over het algemeen genomen de zusters dokters medepatienten zijn erg aardig.
Zorg wel dat je wat hobby's of iets meeneemt ,soms heb je op dag best veel en dan weer een dag bijna niets. Heeft natuurlijk zo zijn reden, maar dan kan een dag lang duren
Blijf gemotiveerd en geniet ervan
Veel sterkte en succes
Groetjes helene

Login of registreer om te reageren
09-06-2017 om 16:04 uur

@helene, bedankt voor het bericht.
Ik ga er helemaal voor! En heb al wat dingen om daar tedoen klaar liggen. Maar hoop wel dat de tijd daar niet te langzaam gaat. Groetjes Marije

Login of registreer om te reageren
10-06-2017 om 06:40 uur

Een goeie revalidatie gewenst! Misschien momenteel niet het leukste om te moeten doen, maar ik hoop dat je er daarna de vruchten van kan plukken!

Login of registreer om te reageren